پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ترافیک تهران-سفرهای درون شهری

محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی امروز و فردای پایتخت

رئیس پلیس راهور پایتخت اعلام کرد: ممنوعیت تردد کامیون ها تا شب یکشنبه ادامه خواهد داشت همچنین طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا می شود و تا ساعت 18 این محدودیت تردد ادامه خواهد داشت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: تردد کامیون ها […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۳۰ آذر ۱۳۹۸

رئیس پلیس راهور پایتخت اعلام کرد: ممنوعیت تردد کامیون ها تا شب یکشنبه ادامه خواهد داشت همچنین طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا می شود و تا ساعت 18 این محدودیت تردد ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: تردد کامیون ها به صورت 24 ساعته ممنوع است به این ترتیب که از شب گذشته تا امشب یعنی شب یکشنبه تردد کامیون ها در سطح شهر ممنوع خواهد بود برای فردا شب هم اعلام می کنیم که وضعیت تردد این دسته از خودروها به چه صورت خواهد بود.

وی در این راستا اشاره کرد: با توجه به اینکه طرح زوج و فرد را همچون گذشته نداریم برای شنبه و یکشنبه به این شکل اجرا خواهد شد که از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ساعت ۱۸ تردد انواع وسایل نقلیه غیر از وسایل نقلیه عمومی صرفاً برای کسانی مجاز خواهد بود که از ظرفیت ۲۰ روزشان در فصل استفاده نکرده و هنوز تعدادی روزهای رایگان را داشته باشند. در واقع طرح کاهش آلودگی هوا یا همان حلقه دوم طرح ترافیک به تمام سطح شهر گسترش پیدا می‌کند.

این مقام مسئول توضیح داد: فقط کسانی می‌توانند در سطح شهر تهران تردد داشته باشند که از ۲۰ روز تردد رایگانشان برای این فصل باقی مانده باشد و کسانی که قصد تردد با پرداخت عوارض را دارند به هیچ عنوان اجازه تردد نخواهند داشت.

انتهای پیام/

تردد در کدام جاده های کشور ممنوع است؟

با نظر پلیس راهور ناجا: جاده چالوس یک طرفه شد

ترافیک پرحجم در محورهای چالوس،هراز و قم

جمعه جاده چالوس به سمت تهران یک طرفه می شود

محدودیت ترافیکی جاده ها تا اول مهر ماه اعلام شد/ جاده چالوس از بعد از ظهر فردا یکطرفه می شود

4 جاده ناایمن مسدود شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی