پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح زمستانه KTL تا 6 دی ماه میزبان هیوندای سواران

طرح زمستانه KTL ویژه هیوندای سواران تا 6 دی ماه ادامه دارد در این طرح تخفیفات ویژه ای به مالکان این خودروها ارائه می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو طرح بازديد زمستانه خودروهای هيوندايی كه توسط شركت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو ( نماينده رسمي هيوندايي در ايران) از ٢٣ آذر […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱ دی ۱۳۹۸

طرح زمستانه KTL ویژه هیوندای سواران تا 6 دی ماه ادامه دارد در این طرح تخفیفات ویژه ای به مالکان این خودروها ارائه می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

طرح بازديد زمستانه خودروهای هيوندايی كه توسط شركت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو ( نماينده رسمي هيوندايي در ايران) از ٢٣ آذر در ٤٤ نمايندگي در سراسر كشور آغاز شده، مورد استقبال مالكان قرار گرفته است.

این طرح که از 23 آذر ماه تا 6 دی برگزار می شود، همه خودروهای هیوندایی موجود در کشور را در بر می گرد.

خدمات KTL 1

در واقع هر خودرو هیوندایی که توسط افراد حقیقی و یا شرکت های حقوقی با گارانتی یا بدون گارانتی وارد کشور شده باشند، می توانند با مراجعه به یکی از 44 مرکز خدمات KTL، در طرح بازدید زمستانی شرکت کنند.

بازدید شیشه ها، تیغه برف پاک کن، لاستیک ها، سیستم های الکترونیکی، سیستم سوخت رسانی، سوکت های خاص، باتری، سیستم ایرکاندیشن، تسمه ها، مایعات و سیالات خودرو، ضدیخ، مایع شیشه شور و چند قسمت دیگر جزو طرح بازدید زمستانی هستند.

خدمات KTL 3

ضمن این که تخفیفات مختلفی در بخش تعویض فیلترهای خودرو و اجرت برای مشتریان در نظر گرفته شده است که 20 درصد تحفیف اجرت سرویس های ادواری، 20 درصد تخفیف روغن موتور کاسترول، 20 درصد تخفیف فیلتر تهویه مطبوع، 10 درصد تخفیف فیلتر هوا و فیلتر روغن در این طرح شامل تخفیف می شوند.

انتهای پیام/

استقبال مالكان خودروهای هيوندايی از طرح بازديد زمستانه KTL ادامه دارد

طرح بازدید زمستانه KTL برای هیوندای سواران

برگزاری بزرگ‌ترین آزمون سراسری حوزه خدمات پس از فروش کشور

شرکت ایساکو آزمون الکترونیکی پرسنل نمایندگی‌های ایران خودرو را برگزار کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی