پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید دادستان از سایپا

همت مديران جهادي بزرگ‌ترين سرمايه سايپا است

معاون قضايي دادستان كل كشور در بازديد از شركت سايپا و مركز تحقيقات و نوآوري صنايع خودرو اين گروه، گفت: مدیریت و تفكر جهادي با محوریت رونق تولید و باور به جوانان با استعداد ايراني، فكر و انديشه حاكم بر گروه سايپا است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سعيد عمراني معاون قضايي دادستان كل […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۳ دی ۱۳۹۸

معاون قضايي دادستان كل كشور در بازديد از شركت سايپا و مركز تحقيقات و نوآوري صنايع خودرو اين گروه، گفت: مدیریت و تفكر جهادي با محوریت رونق تولید و باور به جوانان با استعداد ايراني، فكر و انديشه حاكم بر گروه سايپا است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سعيد عمراني معاون قضايي دادستان كل كشور اظهار کرد: آنچه امروز دیدیم، یعنی تكيه گروه خودروسازي سايپا بر دانش و توانايي جوانان و استعدادهاي موجود در كشور در حوزه تحقیقات و طراحی محصولات جدید، رويكردي تحول‌آفرين است كه من به آن افتخار مي‌كنم.

به گفته وي همت مديران جهادي سايپا به‌عنوان بزرگ‌ترين سرمايه اين خودروساز، پیروی از تاکید مقام معظم رهبری و تکیه بر دانش و توانایی جوانان و انجام اقدامات جهادی است که زمينه‌ساز حركت در مسير افزايش توليد و رضايت مردمي خواهد بود.

اين عضو قرارگاه رونق توليد با بيان اين‌كه برنامه توسعه محصولات سايپا براي سال آينده، رونق توليد را محقق مي‌كند، ادامه داد: سايپا با توليد محصولات جدید خود مي‌تواند با بهترين برندهاي بين‌المللي در بازار رقابت كند.

معاون قضايي دادستان كل كشور در ادامه افزود: اراده مديران سايپا بر حل و فصل مشكلات اين خودروساز و افزايش رضايت مشتريان و ساير ذينفعان است.

وي تأكيد كرد: نگراني‌هاي زيادي درخصوص فعاليت صنعت خودرو كشور وجود داشت اما مدیران گروه سايپا با اقدامات زيربنايي و تلاش جدي براي حل و فصل اصولي مشكلات، تا حدودی آرامش و اطمينان خاطر را به اعضاي قرارگاه رونق توليد بازگرداندند.

عمراني اضافه كرد: با توجه به امكانات، توانمندي‌ها و برنامه‌هاي سايپا براي آينده صنعت خودرو، به مردم و مخاطبان اين خودروساز اعلام مي‌كنيم نگران آينده نباشند و مطمئن باشند با اين برنامه‌هاي كنوني، سايپا رضايت همه مشتريان خود را جلب خواهد كرد.

انتهای پیام/

معرفی کوییک پارس خودرو + تصاویر

ركورد توليد در شركت زامياد شكسته شد

گزارش تصویری بازدید وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از خطوط تولید گروه سایپا

طراحی چند مدل جديد خودرو در سايپا اميدواركننده است/ مدیریت سایپا به توان داخلی باور دارد

شرایط پیش فروش وانت زامیاد اعلام شد

آغاز فروش اعتباری پراید 151 از امروز

واکنش سایپا به انتشار یک ویدئو در فضای مجازی

رشد 15 درصدی فروش، افزایش 40 درصدی درآمد برای سایپا به دنبال داشت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی