پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آلودگی هوا

کاهش آلودگی هوا نسبت به روزهای گذشته

طبق آمار ارقام بدست آمده از ایستگاه ها، شاخص کیفیت هوا تهران هم اکنون روی عدد 115 قرار گرفته و خوشبختانه از میزان آلودگی هوا کاسته شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 115 قرار گرفته و هوای پایتخت برای گروه‌های حساس آلوده است.همچنین این […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۴ دی ۱۳۹۸

طبق آمار ارقام بدست آمده از ایستگاه ها، شاخص کیفیت هوا تهران هم اکنون روی عدد 115 قرار گرفته و خوشبختانه از میزان آلودگی هوا کاسته شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 115 قرار گرفته و هوای پایتخت برای گروه‌های حساس آلوده است.همچنین این شاخص طی 24 ساعت گذشته بر روی عدد 41 قرار داشت وهوا ناسالم بود.

تهران از ابتدای سال 25 روز هوای پاک، 194 روز هوای سالم، 56 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و 4 روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش 15 روز هوای پاک، 222 روز هوای سالم و 42 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس داشت.

نمودار اطلاعات تائید شده مربوط به کل ایستگاه‌های شهر تهران نشان می‌دهد ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون بیشترین سهم را در آلودگی هوای پایتخت و ازن کمترین نقش را دارد.

هرچند امروز نسبت به 6 روز گذشته از حجم غلظت آلاینده‌ها کاسته شده ولی بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده تداوم آلودگی هوا تا عصر امروز ادامه دارد و احتمالا از فردا صبح وضعیت هوای پایتخت بهبود خواهد یافت.

بیشترین دما برای روز جاری 12 درجه و کمترین 4 درجه خواهد بود.

انتهای پیام/ منبع: فارس

سهم ۱۵.۷ درصدی کامیون ها در تولید آلودگی هوا

هوای تهران همچنان آلوده است

شاخص کیفیت هوا تهران به عدد 127 رسید/ ریه تهرانی ها همچنان میزبان آلودگی هوا

همچنان هوا پایتخت آلوده است/ یلدای 98 این بار با چاشنی ذرات معلق

هوا تهران برای گروه حساس ناسالم است

هوای پایتخت در شرایط آلودگی قرار گرفت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی