پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مراسم سمتکو با حضور وزیر صمت

وزیر صمت: به مدیریت جوان و کارکنان سمتکو افتخار می کنیم

وزیر صمت در جشن رکورد زنی تولید شرکت سمتکو اظهار کرد: به شرکت سمتکو و تلاشی که مدیریت جوان و کارکنان این شرکت در رونق تولید و رکوردشکنی در تولید کشیده اند، افتخار می کنیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت در مراسم گفت: به شرکت سمتکو و […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۴ دی ۱۳۹۸

وزیر صمت در جشن رکورد زنی تولید شرکت سمتکو اظهار کرد: به شرکت سمتکو و تلاشی که مدیریت جوان و کارکنان این شرکت در رونق تولید و رکوردشکنی در تولید کشیده اند، افتخار می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت در مراسم گفت: به شرکت سمتکو و تلاشی که مدیریت جوان و کارکنان این شرکت در رونق تولید و رکوردشکنی در تولید کشیده اند، افتخار می کنیم.

رضا رحمانی تاکید کرد: امروزه تولید دغدغه اصلی کشور است و خوشبختانه وضعیت شرکت های صنعتی در آذربایجان شرقی رو به بهبود است.

وی سرمایه انسانی را در تولید بسیار مهم دانست و افزود: امروزه شاهد این هستیم که موفقیت های شرکت سمتکو در زمان جوانگرایی این شرکت رخ داده است.

رحمانی بیان کرد: صنعتگران، فعالان اقتصادی، معدنکاران و صادرکنندگان با تلاش های خود، امید دشمن را به یاس تبدیل کرده اند و امسال شاهد افزایش تولید در بخش های مختلف کشور هستیم.

وی با اشاره به توان شرکت سمتکو در حوزه تولید قطعات خودرو، اشاره کرد: این شرکت توان تولید قطعات جدید مورد نیاز در بخش خودرو را دارد و این توانایی را در عمل نیز نشان داده است.

مدیرعامل شرکت طراحی مهندسی و ساخت تجهیزات و ابزارآلات سایپا (سمکتو ) نیز در جشن تولید این شرکت گفت: در ۸ ماهه اول امسال با تولید همگن حدود یک میلیون و ۲۵۰ هزار عدد کالیپر پراید ، ضمن دستیابی به بالاترین میزان تولید طی سال‌های فعالیت شرکت سمتکو و ثبت رکوردی تاریخی ، نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز شاهد رشد ۶۳ درصدی تولید هستیم .

سیدمهدی واعظ موسوی اشاره کرد: شرکت سمتکو به عنوان عضوی از خانواده صنعتی کشور ، با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات وزیر صمت و مدیریت شرکت‌های سایپا و مگاموتور ، با سیاستگذاری اصولی ، هدف گذاری ، برنامه ریزی ، استفاده ی بهینه از منابع و ظرفیتهای موجود و توجه به سرمایه های انسانی به عنوان ارزشمندترین دارایی سازمان در تلاش است با ادامه روند افزایشی تولید خود ، تا پایان سال ، رکورد جدیدی را برای تولید سالیانه این شرکت به ثبت برساند .

وی با اشاره به روند رو به رشد شرکت سمتکو گفت: برخلاف تحریم های ظالمانه دشمنان و مشکلات خاص حوزه تولید، نه تنها ریزش نیرو نداشتیم، بلکه موفق به جذب نیرو در سال جدید نیز شده ایم .

واعظ موسوی توجه به جوانگرایی را یکی از سیاست های مدیریت جدید سمتکو دانست و گفت: با تکیه بر نیروی متخصص جوان و استفاده از تجربه کارکنان باسابقه این شرکت موفق به رکورد شکنی شده ایم.

در پایان این جشن از وزیر صمت به دلیل اقدامات صورت گرفته در رفع مشکلات تولید، تقدیر به عمل آمد .

انتهای پیام/

آغاز فروش اینترنتی پیکاپ ریچ و وانت نیسان دوگانه سوز

همت مديران جهادي بزرگ‌ترين سرمايه سايپا است

معرفی کوییک پارس خودرو + تصاویر

ركورد توليد در شركت زامياد شكسته شد

گزارش تصویری بازدید وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از خطوط تولید گروه سایپا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی