پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تسلا

فروش ۹۷ هزار دستگاه خودرو در سه ماهه سال ۲۰۱۹ توسط تسلا

تسلا در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ میلادی ۹۷ هزار دستگاه خودروی برقی در بازارهای جهانی فروخته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بر اساس تازه‌ترین آمارهای منتشره از سوی کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی Statista، خودروهای تمام الکتریکی تسلا در دو فصل آخر سال جاری میلادی با رشد قابل‌توجهی در فروش […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۵ دی ۱۳۹۸

تسلا در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ میلادی ۹۷ هزار دستگاه خودروی برقی در بازارهای جهانی فروخته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بر اساس تازه‌ترین آمارهای منتشره از سوی کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی Statista، خودروهای تمام الکتریکی تسلا در دو فصل آخر سال جاری میلادی با رشد قابل‌توجهی در فروش نسبت به مدت مشابه و همچنین فصل‌های مختلف سال‌های قبل مواجه شده‌اند.

بر این اساس رشد چشمگیر فروش تسلا نشان‌دهنده استقبال بی‌سابقه مشتریان در کشورهای مختلف از محصولات برقی به‌ویژه با برند این خودروساز آمریکایی است.

استقبال از خودروهای الکتریکی تسلا مدل ۳، مدل اس و مدل ایکس نسبت به قبل افزایش یافته و همانطور که تحلیلگران برآورد کرده‌اند، انتظار می‌رود این روند صعودی ادامه پیدا کند.

تسلا در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ میلادی ۹۷ هزار دستگاه خودروی برقی در بازارهای جهانی فروخته که در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۱۸ حدود ۱۱ هزار دستگاه افزایش یافته است

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

ثروت بنیانگذار شرکت تسلا افت کرد

درخواست کنگره آمریکا از شرکت تسلا چه بود؟

مسافری از آینده!/ هر آنچه می خواهید از تسلا سایبرتراک بدانید

تولید محصولات تسلا این بار در یکی از ایالت های آلمان

عنوان با ارزش ترین خودروساز در آمریکا به تسلا رسید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی