پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شرکت KTL

هیوندای سواران از طرح KTL چقدر رضایت داشتند؟

طرح بازدید زمستانه خودروهای هیوندای شرکت KTL که از 23 آذرماه تا 6 دی ماه برگزار شد با استقبال مشتریان خودروهای هیوندای همراه شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو طرحی به عنوان سرویس کلینیک آغاز زمستان خودروهای هیوندای را از تاریخ 23 آذر ماه تا 6 […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۹ دی ۱۳۹۸

طرح بازدید زمستانه خودروهای هیوندای شرکت KTL که از 23 آذرماه تا 6 دی ماه برگزار شد با استقبال مشتریان خودروهای هیوندای همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو طرحی به عنوان سرویس کلینیک آغاز زمستان خودروهای هیوندای را از تاریخ 23 آذر ماه تا 6 دی ماه برگزار کرد که بر اساس آن خدماتی ویژه  به هیوندای سواران ارائه شد. در این راستا پایگاه خبری جوان خودرو با آرش نصرتی سرپرست واحد فنی مهندسی و گارانتی شرکت KTL در خصوص طرح زمستانه ای که این شرکت برای مالکان خودروهای هیوندای انجام داد مصاحبه کرده است.

رضايت مشتريان از طرح چگونه بوده؟

نظر سنجی توسط امور مشتریان در حال انجام است اما در خلال طرح رصدي كه به صورت ميداني انجام گرفت نشان از رضايت مشتريان از كيفيت خدمات و قطعاتي دارد كه در طرح زمستانه KTL مورد استفاده قرار گرفته است.

آيا KTL توانسته به اهدافش برسد و بانك اطلاعاتي مناسبي از مشتريان هيونداي به دست آورده ايد؟

هدف ما از ابتدا ارائه سرویس مناسب به مشتریان هیوندای جهت حفظ سلامت خودروها و کمک در کاهش احتمال خرابی در فصول مختلف به خصوص در زمستان بوده است. هر چند متاسفانه با توجه به شرایط آلودگی هوا و محدودیت هاي تردد ، مراجعات کمتر از انتظار بود. با اين حال همكاران من آناليز خوبي از شرايط خودروهاي موجود در ايران داشتند و توانستيم خدمات مناسبي را به مشتريان ارائه كنيم.

چه كمبودهايي در خدمات اين خودروها وجود داشته كه امروز كي تي ال ميخواد آن را پوشش دهد؟

با توجه به برنامه ریزی های قبلی و استفاده از تجربیات همکاران ، کلیه خدمات مورد نیاز در این سرویس کلینیک انجام گردیده است. بعضي از اشكالات موجود در خودروها به دليل عدم آگاهي دقيق مالكين از شرايط نگهداري خودرو بود ه با راهنمايي، آموزش و اطلاع رساني همكاران من انشالله در آينده خودروها شرايط بهتري دارند. به طور مثال در بحث تعريض به موقع روغن گيربكس در خودروهاي اتوماتيك بسياري از مالكين از زمان دقيق آن بي اطلاع بودند.

برنامه آينده چيست؟

با توجه به اینکه این شرکت آماده خدمات رسانی به کلیه خودروهای هیوندای موجود در ايران است،لذا بعد از اتمام طرح نیز مشتریان گرامی می توانند جهت دریافت خدمات مطابق تعرفه های تعمیراتی استاندارد هیوندای به مراكز ما در سراسر كشور مراجعه كنند. نكته مهم در اين خصوص كيفيت قطعات و خدمات در مجموعه كي تي ال است كه با استانداردهاي هيوندايي و به طور خاص (در امور فني) براي بازار ايران انجام مي گيرد.

خدمات جديدي آيا در اينده براي مشتريان ارائه ميشه؟

برنامه ریزی های لازم جهت سرویسهای فصلی در حال انجام است که متعاقبا اعلام خواهد شد. اما كي تي ال سعي دارد قدم هايش در حوزه خدمات را درست و دقيق بردارد زيرا معتقديم رضايت مندي مشتريان سرمايه اصلي ماست.

انتهای پیام/

طرح زمستانه KTL تا 6 دی ماه میزبان هیوندای سواران

استقبال مالكان خودروهای هيوندايی از طرح بازديد زمستانه KTL ادامه دارد

طرح بازدید زمستانه KTL برای هیوندای سواران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی