پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موتورسیکلت در خیابان

روزانه یک موتور سوار در تهران جان خود را از دست می دهد

به گفته رئیس اورژانس تهران، روزانه یک موتور سوار جان خود را در تصادفات رانندگی از دست می دهد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو پیمان صابریان، رئیس اورژانس تهران با اعلام این موضوع که حدود 30 درصد از مصدومان اورژانس تهران مربوط به حوادث رانندگی است، اظهار کرد: روزانه یک موتور سوار جان خود […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۰ دی ۱۳۹۸

به گفته رئیس اورژانس تهران، روزانه یک موتور سوار جان خود را در تصادفات رانندگی از دست می دهد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

پیمان صابریان، رئیس اورژانس تهران با اعلام این موضوع که حدود 30 درصد از مصدومان اورژانس تهران مربوط به حوادث رانندگی است، اظهار کرد: روزانه یک موتور سوار جان خود را در تصادفات رانندگی از دست می دهد و متاسفانه بیشتر مصدومان ترومایی که با آمبولانس به بیمارستان منتقل می‌شوند، موتور سوار هستند.

وی در این راستا اشاره کرد: روزانه 350 مصدوم ناشی از حوادث رانندگی در تهران داریم و اغلب آنها موتور سوار هستند چرا که در داخل شهر سرعت خودروها خیلی بالا نیست و بیشتر مصدومان را موتورسواران تشکیل می دهند.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه اینکه تعداد موتورسواران در شهر تهران بسیار بالاست، اگر این موتورسواران اصول ایمنی را رعایت نکنند احتمال افزایش آمار مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی در شب افزایش پیدا می‌کند.

رئیس اورژانس تهران تصریح کرد: موتورسواران در صورتیکه لباس مناسب استفاده کنند، آرنج، زانو، سر و ستون فقرات موتورسوار در حوادث ترافیکی کمتر آسیب می‌بینند، متاسفانه بسیاری از موتورسواران در حوادث ترافیکی دچار معلولیت می‌شوند البته ما موتورسوارانی هم داریم که از کلاه و لباس ایمن استفاده می کنند و به قوانین احترام می‌گذارند.

وی با اشاره به کمپین موتور سوار خوب بیان کرد: برگزاری کمپین های این چنینی می تواند در ارتقای فرهنگ درست ترافیک بسیار موثر باشد، یک موتور سوار وقتی صبح از منزل خارج می‌شود اگر در تمام طول روز به این فکر باشد که خانواده اش منتظر بازگشت او هستند، با استفاده از کلاه و لباس مناسب و احترام به قوانین می‌تواند جان خود را حفظ کند.

انتهای پیام/ منبع: فارس

بررسی فنی موتورسیکلت زونتس R250 / همگام با آقای ترنسفورمرز!

آغاز کمپین موتورسوار خوب توسط شهرداری

متهم ردیف اول آلودگی هوا؛ موتورسیکلت ها و خودروها

کاراکتری کوچک برای نامی بزرگ/ نگاهی به موتورسیکلت کاوازاکی Z1000 مدل 2010

کارت سوخت خودروها و موتورسیکلت های فرسوده باطل می شود

محله بروبیا!/ سوار بر موتورسیکلت هوندا CBR با خط‌کشی HRC

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی