پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرشیا خودرو

افتتاح فروشگاه قطعات یدکی پرشیا خودرو در تهران/ پرشیا خودرو چراغ برقی شد!

شرکت پرشیا خودرو در راستا توسعه بازارهای جدید و گسترش فعالیت در زمینه قطعات یدکی محصولات اصلی ب.ام.و و مینی، نمایندگی فروش فطعات یدکی افتتاح کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو پرشیا خودرو در راستای برنامه های خود برای توسعه بازارهای جدید و گسترش فعالیت در زمینه قطعات یدکی محصولات اصلی ب.ام.و و […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۱ دی ۱۳۹۸

شرکت پرشیا خودرو در راستا توسعه بازارهای جدید و گسترش فعالیت در زمینه قطعات یدکی محصولات اصلی ب.ام.و و مینی، نمایندگی فروش فطعات یدکی افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو

پرشیا خودرو در راستای برنامه های خود برای توسعه بازارهای جدید و گسترش فعالیت در زمینه قطعات یدکی محصولات اصلی ب.ام.و و مینی، با افتتاح نمایندگی فروش قطعات یدکی ( کد 501) در خیابان ملت تهران، به قلب بازار قطعات یدکی پایتخت آمد.

افتتاح این فروشگاه درمحدوده خیابان های امیرکبیر و ملت که قطب قطعات یدکی پایتخت و یکی از بزرگترین مراکز فروش قطعات یدکی کشور به شمار می رود، بیش از هر چیز در راستای افزایش تعامل پرشیاخودرو با بازار قطعات یدکی و گسترش فروش قطعات اصلی در خارج از شبکه نمایندگی‌های پرشیاخودرو است. به این ترتیب از این طریق قطعات اصلی محصولات ب.ام.و و مینی با کمک سایر فروشندگان نیز در اختیار مالکین این خودرو ها قرار می گیرد.

این فروشگاه که در خیابان امیرکبیر، خیابان ملت، نرسیده به مترو ملت واقع است و علاوه بر همکاری با سایر فعالین بازار قطعات یدکی، همچون دیگر نمایندگی های پرشیاخودرو در سراسر کشور، Orginal Part محصولاتBMW و MINI را به مشتریان نیز عرضه می‌کند.

به گفته مصطفی بایزیدی عضو هیئت مدیره شرکت پرشیا خودرو، از برنامه های آتی این شرکت، عرضه قطعات یدکی با بسته بندی اختصاصی، هولوگرام مخصوص پرشیا خودرو و امکان تایید اصالت از طریق ارسال پیامک خواهد بود تا مشتریان بتوانند از این طریق اصالت قطعات را بررسی کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت پرشیاخودرو به آدرس https://persiakhodro.ir مراجعه و یا مستقیما با شماره تلفن 36349771 و 36348408 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

فعالیت رسمی پرشیا خودرو کلاسیک بزودی آغاز می شود

ارتقای جایگاه و صیانت از خودروهای کلاسیک ب.ام.و

طرح یلدا پرشیا خودرو تا 7 دی ماه تمدید شد

خدمات متمایز پرشیا خودرو برای مالکان خودروهای کلاسیک ب ام و و مینی

معرفی کسب کارهای جدید پرشیاخودرو ؛ از بوتیک و تیونینگ تا خودروهای کلاسیک

طرح فروش ویژه خودروهای ب ام و و مینی ویژه پزشکان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی