پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هاوال H9

خیز گریت وال برای حضور در بازار خودرو هند

براساس اخبار منتشر شده در صفحات مجازی شرکت گریت وال قصد دارد تا با برند هاوال وارد بازار خودرو کشور هند شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو خودروساز چینی،گریت‌وال موتورز، تایید کرده است که وارد بازار هند خواهد شد. این خودروساز در صفحات رسانه‌های اجتماعی رسمی خود تیزری را منتشر کرده است که نشان […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۵ دی ۱۳۹۸

براساس اخبار منتشر شده در صفحات مجازی شرکت گریت وال قصد دارد تا با برند هاوال وارد بازار خودرو کشور هند شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

خودروساز چینی،گریت‌وال موتورز، تایید کرده است که وارد بازار هند خواهد شد. این خودروساز در صفحات رسانه‌های اجتماعی رسمی خود تیزری را منتشر کرده است که نشان می‌دهد به زودی وارد بازار هند می‌شود.

گمان می‌رود این خودروساز ورود خود به بازار هند را با برند «هاوال» آغاز کند. گریت‌وال تایید کرده که این برند در نمایشگاه «اتواکسپو ۲۰۲۰» حضور خواهد داشت و محصولات جدید خود را برای این کشور به نمایش در می‌آورد.

گریت‌وال می‌تواند با رونمایی شاسی‌بلند هاوال «اچ ۶» برند هاوال را در این کشور معرفی کند. احتمالا شاسی‌بلند هاوال اچ۹ نیز در نمایشگاه اتواکسپو هند به نمایش درمی‌آید.

تصویر دیگری که در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی گریت‌وال موتورز منتشر شده است، نشان می‌دهد احتمالا این خودروساز برند دیگری به نام «اورا» را نیز وارد این بازار خواهد کرد.

گفته می‌شود «اورا-ار ۱» ارزان‌ترین خودروی برقی جهان است. گریت‌وال بنا دارد ۹۷۵ میلیون دلار را در هند برای ساخت یک کارخانه سرمایه‌گذاری کند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

فولکس واگن روبات شارژر برای خودروهای برقی می سازد

نیسان به جوک امید بسته است

خیلی دور، خیلی نزدیک/ کیا اپتیما جدید (K5) چه مشخصاتی دارد؟

گوی و میدان در بازار خودرو کانادا در اختیار خودروسازان آسیایی

افت قابل توجه میزان فروش خودروهای برقی در بازار جهانی

رنامه بلند مدت گریت وال برای برندهای WEY و هاوال

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی