پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پورشه تایکان

آمار فروش محصولات پورشه در بازار آمریکا

طبق آمارهای منتشر شده مشتریان آمریکایی از بین محصولات پورشه، نمونه تایکان و کاین این محصول بیشتر خریداری کرده اند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو پورشه که یکی از برندهای لوکس و محبوب خودروسازی در جهان محسوب می شود، یکی از زیرمجموعه های اصلی شرکت مادر فولکس واگن آلمان است که با عرضه محصولات […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۵ دی ۱۳۹۸

طبق آمارهای منتشر شده مشتریان آمریکایی از بین محصولات پورشه، نمونه تایکان و کاین این محصول بیشتر خریداری کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

پورشه که یکی از برندهای لوکس و محبوب خودروسازی در جهان محسوب می شود، یکی از زیرمجموعه های اصلی شرکت مادر فولکس واگن آلمان است که با عرضه محصولات و مدل های جدید و لوکس سعی داردنظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان و علاقمندانش را به خود جلب کند و بدین ترتیب در بسیاری از بازارهای جهانی در مناطق و قاره های مختلفی که طرفداران خودروهای لوکس و اسپرت بیشتری دارد، سهم قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.

میزان فروش مدل و خودروهای مختلف توسعه داده شده توسط پورشه در سال ۲۰۱۹ میلادی در بازار ایالات متحده آمریکا که یکی از بزرگترین و مهم ترین بازارهای فروش خودرو در جهان به شمار می رود، منتشر شده که به شرح زیر است:

میزان فروش پورشه در آمریکا

طبق جدول بالا، این برند لوکس آلمانی موفق شده است در سال ۲۰۱۹ میلادی در مجموع ۶۱ هزار و ۵۶۸ دستگاه خودرو از مدل های مختلف روانه بازار ایالات متحده کند این در حالیست که این رقم در سال ۲۰۱۸ میلادی، ۵۷ هزار و ۲۰۲ دستگاه بود.

از جمله مدل خودروهای فروخته شده در بازار ایالات متحده آمریکا می توان به پورشه ۹۱۱، پورشه ۷۱۸ باکستر، پورشه کاین، پورشه پانامرا، پورشه تایکان و پورشه ماکان اشاره کرد.

بر اساس اطلاعات مندرج در این جدول، به نظر می رسد که مشتریان آمریکایی در سال گذشته علاقه و تمایل بیشتری برای خریداری برخی مدل ها نظیر پورشه کاین و تایکان نسبت به سال قبل از آن داشته اند. در حالی که برخی دیگر از مدل ها نظیر پورشه ماکان، پانامرا، ۹۱۱ و ۷۱۸ باکستر در سال ۲۰۱۹ با افت میزان فروش در این بازار نسبت به سال ۲۰۱۸ مواجه شده اند.

پورشه کاین و تایکان که جزو مدل های پرفروش این برند لوکس آلمانی در امریکا هستند، در سال ۲۰۱۹ به ترتیب ۱۹ هزار و یک دستگاه و ۱۳۰ دستگاه فروخته اند این در حالیست که کاین در سال ۲۰۱۸، ۱۰ هزار و ۷۳۳ دستگاه فروخته بود.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

مقایسه پورشه ماکان توربو پرفرومنس پکیج و آلفارومئو استلویو کوادروفولیو/ حق نداری معمولی باشی!

نفس پیست، هوای خیابان/ مقایسه مک لارن 600LT، لامبورگینی اوراکان پرفورمانته و پورشه ۹۱۱ GT3 RS

بازگشت زورو/ مقایسه ب ام و Z4 جدید و پورشه کیمن

مجازات پورشه جنجالی اصفهانی تنها به پرداخت دیه خلاصه نشد

پورشه، تایکان را به جان تسلا مدل S می‌اندازد!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی