پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

پر فروش ترین خودروهای در چین کدامند؟

بازار خودرو چین از جمله بزرگترین بازارهای بزرگ به شمار می رود که بسیاری از خودروسازان به دنبال آن هستند تا سهم فروش خود را در این بازار افزایش دهند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بازار فروش خودرو در چین از لحاظ وسعت جغرافیایی و تنوع سلیقه مشتریان بسیار حائز اهمیت است بنابراین کارشناسان […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۶ دی ۱۳۹۸

بازار خودرو چین از جمله بزرگترین بازارهای بزرگ به شمار می رود که بسیاری از خودروسازان به دنبال آن هستند تا سهم فروش خود را در این بازار افزایش دهند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بازار فروش خودرو در چین از لحاظ وسعت جغرافیایی و تنوع سلیقه مشتریان بسیار حائز اهمیت است بنابراین کارشناسان و تحلیلگران همواره با در نظر گرفتن میزان فروش خودرو در این بازار، موفقیت خودروسازان جهانی را برآورد کرده و بر اساس آن، نحوه عملکرد آنها در ماههای آینده سال را نیز پیش بینی می‌کنند.

فهرستی از خودروهای محبوب و پرفروش در بازار چین منتشر شده است که در آن فولکس واگن موفق شده است با فروش و عرضه دو میلیون و ۸۱۹ هزار و ۲۵ دستگاه جایگاه نخست این رده بندی را به خود اختصاص دهد.

بعد از آن، دو خودروساز ژاپنی هوندا و تویوتا توانسته اند در رتبه های دوم و سوم جدول به ترتیب با میزان فروش یک میلیون و ۴۱۴ هزار و ۲۷۷ دستگاه و یک میلیون و ۳۶۵ هزار و ۲۸۴ دستگاه جای بگیرند.

جیلی، نیسان، چنگان، وولینگ، بیوک، هاوال و دانگ فنگ نیز به ترتیب با فروش یک میلیون و ۱۶۳ هزار و ۹۵۹ دستگاه، یک میلیون و ۱۱ هزار و ۳۱۵ دستگاه، ۹۴۳ هزار و ۲۷۶ دستگاه، ۹۲۰ هزار و ۶۴۴ دستگاه، ۷۷۸ هزار و ۹۱۰ دستگاه، ۶۹۱ هزار و ۶۳ دستگاه و ۶۷۰ هزار و ۲۱ دستگاه توانسته اند در رتبه های چهارم تا دهم قرار گرفته اند.

جزئیات و اطلاعات بیشتری در خصوص میزان فروش برندهای خودروسازی پرفروش در بازار چین در جدول زیر آمده است:

میزان فروش خودرو در بازار چین

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

پر فروش ترین خودروهای بازار آمریکا در سال 2019

قیمت تسلا مدل 3 ساخت چین ارزان شد

آمار فروش محصولات پورشه در بازار آمریکا

گوی و میدان در بازار خودرو کانادا در اختیار خودروسازان آسیایی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی