پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بنزین وانت بار

لزوم مراجعه رانندگان وانت بارها به سامانه بارانه برای دریافت سهمیه سوخت

به گفته معاون حمل و نقل بار و کالای سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مالکان وانت‌بارهای بنزین‌سوز برای دریافت پروانه فعالیت و بهره‌مندی از سهمیه سوخت به سامانه بارانه مراجعه کنند. کارت سوخت کدام خودروها باطل می‌شود؟ هشدار نسبت به کلاهبرداری با کارت سوخت الفبای سوختگیری پس از سهمیه بندی بنزین/ الزام توجه […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۳ دی ۱۳۹۸

به گفته معاون حمل و نقل بار و کالای سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مالکان وانت‌بارهای بنزین‌سوز برای دریافت پروانه فعالیت و بهره‌مندی از سهمیه سوخت به سامانه بارانه مراجعه کنند.

کارت سوخت کدام خودروها باطل می‌شود؟

هشدار نسبت به کلاهبرداری با کارت سوخت

الفبای سوختگیری پس از سهمیه بندی بنزین/ الزام توجه به مراحل سوختگیری بنزین


به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مهدی اسماعیل‌بیگی معاون حمل و نقل بار و کالای سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری در خصوص شرط بهره‌مندی از سهمیه سوخت برای وانت‌بارها بیان کرد: تمامی مالکان وانت‌بارهای بنزین‌سوز باید برای اخذ پروانه به سامانه بارانه مراجعه کنند چراکه داشتن پروانه فعالیت وانت‌بار، شرط بهره‌مندی از سهمیه سوخت است.

وی در این راستا اشاره کرد: تمهیدات لازم برای صدور پروانه فعالیت حدود 300 هزار ناوگان وانت بار بنزین‌سوز پلاک تهران انجام شده و مالکان می‌توانند پروانه فعالیت خود را از نشانی اینترنتی Baraneh.tehran.ir دریافت کنند.

صفر تا صد چگونگی دریافت کارت سوخت

این مقام مسئول تصریح کرد: باتوجه به اجرای طرح سهمیه‌بندی ناوگان بنزین‌سوز از اواخر آبان امسال، سهمیه سوخت وانت‌بارها براساس پیمایش تعلق گرفته و به همین منظور ناوگان متقاضی فعالیت در بخش حمل ونقل عمومی بار باید با مراجعه به سامانه بارانه شهرداری تهران که زیرمجموعه سیستم جامع حمل ونقل عمومی است، پروانه فعالیت بگیرند.

انتهای پیام/

امکان ثبت نام برای دریافت کارت هوشمند وانت بارها فراهم شد

سهمیه سوخت وانت بارها براساس میزان پیمایش آن ها خواهد بود

سواری های بین شهری برای دریافت تفاوت ریالی نرخ بنزین چه کاری باید انجام دهند؟

بارنامه وانت بارها الکترونیکی می شود

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • رحمانی | 08/04/1399 در 11:44

    سلام
    وانتی داریم شرکتی
    سهمیه 300 لیتری سوخت ما شده 150 لیتر
    با هر جا تماس میگریم یا پاسخگو نیستند یا بلد نیستند پاسخ بدهند
    چکارکنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ایمان مسگری | 02/12/1399 در 00:59

    از اذر ماه در اسنپ باکس در شهر مشهد فعالیت میکنم ولی هنوز سهمیه سوخت بهم ندادن واقعا برام سخت ازاد بنزین بزنم با این کرایه های پایین لدا از شما خواهشمندم مشکل منو حل کنید

کیوسک مطبوعاتی