پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودروی چین

کاهش فروش خودرو در چین دور از ذهن نیست

براساس سازمان تولیدکنندگان اتومبیل چین میزان فروش خودروی چین به احتمال فراوان برای سومین سال متوالی در سال ۲۰۲۰ نیز کاهش می‌یابد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نظر می‌رسد خودروسازان فعال در بازار چین باید به روند جدید رشد کند فروش در بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان عادت کنند. سازمان تولیدکنندگان اتومبیل چین با […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۴ دی ۱۳۹۸

براساس سازمان تولیدکنندگان اتومبیل چین میزان فروش خودروی چین به احتمال فراوان برای سومین سال متوالی در سال ۲۰۲۰ نیز کاهش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

به نظر می‌رسد خودروسازان فعال در بازار چین باید به روند جدید رشد کند فروش در بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان عادت کنند.

سازمان تولیدکنندگان اتومبیل چین با اعلام این خبر پیش‌بینی کرد که میزان فروش خودروی چین به احتمال فراوان برای سومین سال متوالی در سال ۲۰۲۰ نیز کاهش می‌یابد.

این سازمان اعلام کرد که انتظار دارد در سال ۲۰۲۰، فروش خودرو در بازار چین با کاهش ۲ درصدی مواجه شود. این درحالی است که میزان فروش خودرو در این کشور طی سال ۲۰۱۹ با کاهش ۲/ ۸ درصدی مواجه شد و دلایل عمده آن اعمال مقررات جدید آلایندگی خودروها، کاهش تقاضا از جانب چینی‌ها و جنگ تعرفه‌ای واشنگتن و پکن بودند.

این سازمان به علاوه اعلام کرد که در دسامبر(آخرین ماه ۲۰۱۹) فروش خودرو برای هجدهمین ماه متوالی در چین کاهش یافته است. فروش سالانه بازار خودروی چین برای نخستین بار پس از دهه ۹۰ میلادی، در سال ۲۰۱۸ روند کاهشی را آغاز کرد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

صعود 28 درصدی فروش خودرو در فرانسه

پر فروش ترین خودروهای در چین کدامند؟

پر فروش ترین خودروهای بازار آمریکا در سال 2019

افت قابل توجه میزان فروش خودروهای برقی در بازار جهانی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی