پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تولید خودرو گازسوز

ضرورت ارائه تسهیلات به متقاضیان خودروهای دوگانه‌سوز

به گفته عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی؛ باید منابعی برای ارائه تسهیلات و وام به متقاضیان دوگانه سوز کردن خودروها در لایحه بودجه سال 99، در نظر گرفته شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو هدایت‌الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت در نظر گرفتن منابعی برای ارائه تسهیلات […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۴ دی ۱۳۹۸

به گفته عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی؛ باید منابعی برای ارائه تسهیلات و وام به متقاضیان دوگانه سوز کردن خودروها در لایحه بودجه سال 99، در نظر گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

هدایت‌الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت در نظر گرفتن منابعی برای ارائه تسهیلات و وام به متقاضیان دوگانه‌سوز کردن خودروها در لایحه بودجه سال ۹۹، گفت: با توجه به افزایش قیمت بنزین، تقاضا برای دوگانه‌سوز کردن خودروها افزایش یافته است، به همین دلیل ارائه تسهیلات کم‌بهره به مشتریان ازسوی بانک‌ها برای دوگانه‌سوز کردن خودروها ضروری است.

وی ادامه داد: ایران دومین تولیدکننده گاز جهان به حساب می‌آید، بنابراین سوختی در دسترس است و طبعا با توجه به این شرایط، کمک به گازسوز کردن خودروها کار غیرممکنی برای دولت نخواهد بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزایش جایگاه‌های سوخت و دوگانه‌سوز کردن خودروها را از جمله اقدامات ضروری برای افزایش استفاده از این سوخت دانست و گفت: کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ باید منابعی را برای دوگانه‌سوز کردن خودروها و ارتقای جایگاه‌های CNG در نظر بگیرد، چه آنکه کم کاری در این زمینه مشهود است.

وی در نهایت ایجاد زیرساخت‌ها، کاهش هزینه‌های دوگانه‌سوز کردن خودروها و پرداخت وام را از عوامل اصلی تسریع تغییر سوخت خودروها از بنزین به گاز دانست.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

CNG در راس سوخت های آلاینده قرار دارد

آیا گازوئیل و CNG هم گران می شود؟

مخالفت مجلس با افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی آن

کاهش مصرف گازوئیل با سی‌ ان‌ جی سوز کردن خودروهای دیزلی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی