پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بنتلی کانتیننتال GT کانورتبل (7)

فروش خودروهای بنتلی این بار در آسیا با افت شدید مواجه شد

خودروهای بنتلی نمونه بارز اتومبیل های لوکس به شمار می رود اما این برند محبوب در میان برخی از افراد، آنطور که باید و شاید در بازار خودرو کشورهای آسیایی چندان با استقبال واقع نشده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت خودروسازی بنتلی در سال ۲۰۱۹ میلادی موفق شده است میزان فروش خود […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۵ دی ۱۳۹۸

خودروهای بنتلی نمونه بارز اتومبیل های لوکس به شمار می رود اما این برند محبوب در میان برخی از افراد، آنطور که باید و شاید در بازار خودرو کشورهای آسیایی چندان با استقبال واقع نشده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت خودروسازی بنتلی در سال ۲۰۱۹ میلادی موفق شده است میزان فروش خود را به ۱۱ هزار و شش دستگاه برساند و یک رشد و افزایش پنج درصدی را برای خود به ارمغان بیاورد.

بدین ترتیب این هفتمین سال متوالی برای شرکت خودروسازی بنتلی به شمار می رود که توانسته بالغ بر ۱۰ هزار دستگاه خودرو به فروش برساند.

به عبارتی دیگر، بنتلی موفق شده است میزان تحویل و فروش خودروهای خود را در سال ۲۰۱۹ میلادی از ۱۰ هزار و ۴۹۴ دستگاه در سال ۲۰۱۸ میلادی به ۱۱ هزار و ۶ دستگاه در سال ۲۰۱۹ میلادی برساند.

پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین مدل خودروی بنتلی در سال گذشته، کانتینتال جی تی (Continental GT) و بنتایگا (Bentayga) بود.

بر اساس آمار و اطلاعات مندرج در جدول زیر، می توان دریافت که میزان فروش و استقبال مشتریان در بازارهای آسیایی همچون چین، کره جنوبی، ژاپن و خاورمیانه از خودروهای بنتلی در سال ۲۰۱۹ نسبت به سال ۲۰۱۸ بسیار کمتر شده است این در حالیست که در آمریکا، اروپا و انگلستان این روند رو به رشد و صعودی گزارش شده است.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

بنتلی دوباره جان گرفت/ بازگشت مدیرعامل سابق این شرکت موجب سوددهی این شرکت لوکس شد

معرفی بنتلی کانتیننتال کانورتبل 2019 با سقف سرعت 333 کیلومتر بر ساعت!

قوانین جدید تست آلایندگی در اروپا موجب ضرردهی بنتلی شد

معرفی اولین Wi-Fi فوق سریع در خودرو توسط بنتلی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی