پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اشکودا

سال 2019 در چین برای اشکودا خوب سپری نشد

خودرو برند اشکودا از زیر مجموعه های گروه خودروسازی فولکس واگن در سال 2019 آن طور که باید و شاید نتوانستند عملکرد قابل قبولی داشته باشند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو برند خودروسازی اشکودا که یکی از زیرمجموعه های فولکس واگن آلمان به شمار می رود، به تازگی آمار و گزارش های جدیدی از […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۸ دی ۱۳۹۸

خودرو برند اشکودا از زیر مجموعه های گروه خودروسازی فولکس واگن در سال 2019 آن طور که باید و شاید نتوانستند عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

برند خودروسازی اشکودا که یکی از زیرمجموعه های فولکس واگن آلمان به شمار می رود، به تازگی آمار و گزارش های جدیدی از عملکرد و میزان فروش محصولات خود ارائه داده است که نشان می دهد میزان تحویل و فروش خودروهای اشکودا در سال ۲۰۱۹ میلادی با اندکی کاهش مواجه شده است.

این شرکت علت کاهش میزان فروش خودروهای خود در سال ۲۰۱۹ میلادی را عملکرد ضعیف در بازار چین به عنوان یکی از بزرگترین و مهم ترین بازارهای فروش خودرو در جهان اعلام کرده است.

بر اساس گزارش نیویورک تایمز، اشکودا در سال ۲۰۱۹، یک میلیون و ۲۴ هزار دستگاه خودرو فروخته است که در مقایسه با میزان فروش آن در سال ۲۰۱۸ که معادل یک میلیون و ۲۵ هزار دستگاه بود، یک روند کاهشی را تجربه کرده است.

اشکودا همچنین اشاره کرده است که تحویل و میزان فروش محصولاتش در چین با ۱۷.۳ درصد کاهش روبرو شده این در حالیست که در سایر بازارهای جهانی ۵.۳ درصد رشد و افزایش یافته است.

در این گزارش همچنین آمده است که تنها در ماه دسامبر گذشته، تحویل خودرو در تمامی بازارهای تحت پوشش اشکودا ۹.۱ درصد افزایش یافته و به ۱۱۴ هزار و ۷۰۰ دستگاه رسیده است.

از جمله پرفروش‌ترین خودروهای برند اشکودا می‌توان به اشکودا اکوتاویا، فابیا، اسکالا، کاروک، سوپرب و کودیاک اشاره کرد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

آیا اشکودا در ایران، خودرو ارزان قیمت تولید می کند؟

بیشترین رضایت مشتریان از برند لکسوس در بازار بریتانیا

هر کشور اروپایی به کدام خودرو روی خوش نشان می‌دهد؟

تمایل اشکودا برای قرارداد با ایران خودرو و سایپا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی