پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بارش برف در تهران

اقدامات لازم در خصوص برف روبی در حال انجام است/ به هیچ عنوان غافلگیر نشده ایم

شهردار منطقه یک تهران در خصوص وقوع بارش برف در تهران گفت: به هیچ عنوان از بارش‌ها غافلگیر نشده‌ایم و اقدامات لازم در حال انجام است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سیدحمید موسوی شهردار منطقه یک تهران در خصوص وقوع بارش در پایتخت و تمهیداتی که شهرداری در مناطق شمالی درنظر گرفته است، اظهار […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۹ دی ۱۳۹۸

شهردار منطقه یک تهران در خصوص وقوع بارش برف در تهران گفت: به هیچ عنوان از بارش‌ها غافلگیر نشده‌ایم و اقدامات لازم در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سیدحمید موسوی شهردار منطقه یک تهران در خصوص وقوع بارش در پایتخت و تمهیداتی که شهرداری در مناطق شمالی درنظر گرفته است، اظهار کرد: همه معابر درجه یک و دو اعم از فرعی و اصلی در حال حاضر باز است و هیچ مشکلی در ترددها شامل گره ترافیکی نداشته‌ایم.

وی در این راستا اشاره کرد: از ساعت 3 صبح بارش جدید آغاز شده و نیروهای شهرداری به حالت آماده‌باش کامل درآمد‌ه‌اند، به طوری که یک‌هزار نیروی برف‌روب، خدمات شهری و فضای سبز آماده بودند و اقدامات لازم توسط آنها از همان ابتدای بارش‌ها آغاز شده است.

این مقام مسئول در شهرداری با اشاره به اینکه به هیچ عنوان در برف شب گذشته تاکنون غافلگیر نشده‌ایم، گفت: برف‌روبی ادامه دارد و 11 سایت برف‌روب، 200 ماشین‌آلات مکانیزه و غیرمکانیزه در حال حاضر به کار گرفته شده است.

شهردار منطقه یک تهران گفت: مخازن و دپوهای کیسه‌های شن و ماسه نیز پیش‌بینی شده و در 2 هزار نقطه قابل دسترس است، که شهروندان می‌توانند علاوه بر شهرداری، از این مخازن استفاده کنند و شارژ مخازن نیز در حال انجام است.

وی تأکید کرد: قراردادهای لازم از 25 آبان با پیمانکاران بسته شده و هیچ‌گونه قصور و مشکلی در این زمینه وجود نداشته است.

شهردار منطقه یک تهران توضیح داد: شهروندان در صورتی که مشکلی در انسداد مسیرها داشته باشند، می‌توانند با شماره 137 تماس گرفته تا اقدامات لازم انجام شود. همچنین برف‌تکانی از درختان در حال انجام و مشکلی در این زمینه نیز گزارش نشده است.

وی گفت: حجم بارش برف در منطقه یک بسیار زیاد است و در برخی از نواحی این منطقه، حتی به 40 سانت هم می‌رسد.

انتهای پیام/ منبع: فارس

ورود 2 سامانه بارشی به کشور طی این هفته

افزایش آلودگی هوای پایتخت نسبت به ساعات اولیه روز

هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد

ادامه بارش ها تا اوایل هفته آینده

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی