پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

لزوم بازنگری در روند پیش فروش و فروش خودرو

به گفته عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی؛ با وجود فروش نقدی خودرو، بسیاری از مشتریان تاکنون نتوانسته‌اند خودروی خود را تحویل بگیرند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو غلام محمد زارعی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در واقع پیش‌فروش باید متناسب با ظرفیت تولید خودروسازان بوده […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳۰ دی ۱۳۹۸

به گفته عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی؛ با وجود فروش نقدی خودرو، بسیاری از مشتریان تاکنون نتوانسته‌اند خودروی خود را تحویل بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

غلام محمد زارعی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در واقع پیش‌فروش باید متناسب با ظرفیت تولید خودروسازان بوده و ضمانت اجرایی نیز داشته باشد، افزود: خودروسازان باید شیوه‌های کنونی پیش‌فروش خودرو را اصلاح کنند، زیرا برخی افراد با استفاده از اینترنت پرسرعت و هک کردن سیستم‌های ثبت نام به راحتی در طرح‌های پیش‌فروش فعلی ثبت‌نام و پس از دریافت خودرو، آن را در بازار آزاد به فروش می‌رسانند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چون همه مشتریان به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند، در نتیجه نمی‌توانند در ماراتن ثبت نام موفق شوند، افزود: شیوه‌های کنونی ثبت نام ناعادلانه است و با این روش‌ها خودرو به دست مصرف‌کننده اصلی نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه در طرح پیش‌فروش خودرو در وهله نخست باید افرادی که تاکنون خودرو نداشته‌اند، ثبت نام کنند، گفت: پیشنهاد بنده این است که متقاضیان با مراجعه به نمایندگی‌ها در طرح پیش‌فروش خودروسازان ثبت نام کنند تا پس از شناسایی افراد واجد شرایط، خودرو به آنها تحویل داده شود.

انتهای پیام/ منبع: خانه ملت

داخلی سازی قطعات تاثیر مستقیم بر کاهش قیمت تمام شده خودرو دارد

فروش خودروهای بنتلی این بار در آسیا با افت شدید مواجه شد

سمند ال ایکس امروز با چه قیمتی به فروش رسید؟

کاهش 5.9 درصدی فروش جگوارلندروور در سال 2019

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی