پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فولکس واگن ای گلف

تسلا از فولکس واگن و نیسان عقب افتاد

براساس آمارهای منتشر شده میزان فروش خودروهای برقی نیسان لیف و فولکس واگن ای گلف از تسلا به عنوان پرچم دار این بخش پیشی گرفتند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به تازگی فهرستی از خودروهای الکتریکی پرفروش بازار نروژ در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده که نشان می‌دهد تسلا۳، فولکس واگن‌ای گلف و نیسان […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳۰ دی ۱۳۹۸

براساس آمارهای منتشر شده میزان فروش خودروهای برقی نیسان لیف و فولکس واگن ای گلف از تسلا به عنوان پرچم دار این بخش پیشی گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

به تازگی فهرستی از خودروهای الکتریکی پرفروش بازار نروژ در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده که نشان می‌دهد تسلا۳، فولکس واگن‌ای گلف و نیسان لیف توانسته‌اند عنوان پرفروش‌ترین خودروهای پاک در این بازار را به خود اختصاص دهند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در وب‌سایت cleantechnica، تسلا مدل۳ موفق شده است عنوان نخست در جدول خودروهای پرفروش نروژ در سال ۲۰۱۹ میلادی را به خود اختصاص دهد.

تسلا مدل ۳ که همواره یکی از محبوب‌ترین خودروهای تمام الکتریکی، لوکس و قدرتمند در جهان معرفی و شناخته شده است، در بازه زمانی ژانویه تا دسامبر سال ۲۰۱۹ میلادی توانسته است میزان فروش خود را به ۱۵ هزار و ۶۸۳ دستگاه در نروژ برساند.

فولکس واگن ای‌گلف و نیسان لیف نیز به ترتیب با کسب مقام‌های دوم و سوم در این فهرست رده‌بندی توانسته‌اند به ترتیب ۹ هزار و ۱۹۵ دستگاه و ۶ هزار و ۱۲۷ دستگاه در نروژ به فروش برسانند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

قیمت تسلا مدل 3 ساخت چین ارزان شد

ثروت بنیانگذار شرکت تسلا افت کرد

درخواست کنگره آمریکا از شرکت تسلا چه بود؟

تولید محصولات تسلا این بار در یکی از ایالت های آلمان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی