پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای برقی

کارزار انتخابات آمریکا این بار با چاشنی خودرو داغ تر می شود

آلایندگی‌های کربنی خودروها این روزها به اندازه‌ای اهمیت یافته است که پای آن به کارزار انتخاباتی ۲۰۲۰ آمریکا نیز باز شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مایک بلومبرگ، میلیاردر آمریکایی و موسس خبرگزاری بلومبرگ به‌تازگی از قصد خود برای کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای در بخش حمل و نقل خبر داده است. وی اعلام کرد […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱ بهمن ۱۳۹۸

آلایندگی‌های کربنی خودروها این روزها به اندازه‌ای اهمیت یافته است که پای آن به کارزار انتخاباتی ۲۰۲۰ آمریکا نیز باز شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مایک بلومبرگ، میلیاردر آمریکایی و موسس خبرگزاری بلومبرگ به‌تازگی از قصد خود برای کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای در بخش حمل و نقل خبر داده است.

وی اعلام کرد که برای نیل به این مهم، خودروهای برقی را ارزان‌تر خواهد کرد تا خرید آن برای خانواده‌های کم‌‌درآمد نیز میسر شود.

شهردار پیشین نیویورک سابقه‌ای طولانی در مقابله با آلایندگی‌های کربنی دارد و دوره‌ای را نیز به‌عنوان نماینده ایالات‌متحده در بخش آب‌ و هوای سازمان ملل فعالیت کرده است.

برنامه بلومبرگ، برقی شدن تمام خودروهای جدید در آمریکا تا سال ۲۰۳۵ را هدف قرار می‌دهد. به‌علاوه حمل و نقل عمومی نیز علاوه بر برقی شدن، بیش از پیش در اختیار شهروندان خواهد بود. آن‌طور که این نامزد دموکرات می‌گوید او بنا دارد تا ده سال آینده، ۵۰ درصد از آلایندگی‌های آمریکا را کاهش دهد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

کارت بلیت مترو خبرنگاران بهمن ماه شارژ می شود

چرا 40 درصد از درآمد عوارض تردد در طرح ترافیک صرف توسعه ناوگان عمومی نشده است؟

ابلاغ ضوابط جدید حمل و نقل مسافری برون شهری

مترو در طول مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی رایگان است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی