پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ترامپ

ترامپ خودروسازان اروپایی را دوباره تهدید کرد

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر خودروسازان اروپایی را به اعمال تعرفه های سنگین بر صادرات آن ها به آمریکا تهدید کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالت متحده آمریکا بار دیگر خودروسازی اروپا را تهدید کرد؛ او که این بار در مجمع جهانی اقتصاد در داووس سخن می‌گفت هشدار داد […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۵ بهمن ۱۳۹۸

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر خودروسازان اروپایی را به اعمال تعرفه های سنگین بر صادرات آن ها به آمریکا تهدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالت متحده آمریکا بار دیگر خودروسازی اروپا را تهدید کرد؛ او که این بار در مجمع جهانی اقتصاد در داووس سخن می‌گفت هشدار داد که اگر اتحادیه اروپا با یک توافق تجاری جدید موافقت نکند، واردات خودروهای اروپایی به ایالات‌متحده را هدف تعرفه‌های تجاری قرار می‌دهد.

ترامپ پیش‌تر نیز اروپایی‌ها را به اعمال تعرفه خودرویی تهدید کرده بود تا بتواند رضایت آنها برای امتیازگیری در روابط تجاری دو طرف را تضمین کند.

ترامپ در حاشیه نشست داووس اظهار کرد:« من به تازگی با رئیس جدید و فوق‌العاده کمیسیون اروپا دیدار کرده‌ام. من به او گفتم که اگر چیزی که ما می‌خواهیم را به دست نیاوریم، من نیز اقدام لازم یعنی اعمال تعرفه‌های سنگین بر خودرو و دیگر صادرات آنها به ایالات متحده را انجام می‌دهم.»

مایک مانلی، رئیس گروه لابی خودروسازی اروپا و مدیرعامل فیات‌-کرایسلر نیز در داووس تاکید کرد که باید فضای امید و اطمینان به تجارت خودرو بازگردد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

محبوب ترین چهارچرخ های برقی از نگاه چشم بادامی ها

فروش بیش از یک میلیون خودرو برقی در بازار خودرو چین در سال 2019

سیستم ترمزگیری هوشمند خطر تصادف را به حداقل می رساند

فروش بیش از 500 هزار دستگاه خودرو برقی تا سال 2026 توسط کیا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی