پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات سایپا

پیش فروش 14 محصول سایپا در روز جمعه نیز ادامه دارد

طرح پیش فروش 14 مدل از محصولات گروه خودروسازی سایپا پس از یک روز وقفه به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از پنجشنبه، دهم بهمن ماه از سرگرفته شد و در روز جمعه 11 بهمن ماه نیز ادامه پیدا کرد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو حسین کاظمی طرقی معائن فروش و بازاریابی سایپا […]

میلاد میرعابدینی
جمعه - ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

طرح پیش فروش 14 مدل از محصولات گروه خودروسازی سایپا پس از یک روز وقفه به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از پنجشنبه، دهم بهمن ماه از سرگرفته شد و در روز جمعه 11 بهمن ماه نیز ادامه پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

حسین کاظمی طرقی معائن فروش و بازاریابی سایپا گفت: طرح پیش فروش محصولات سایپا که به مناسبت دهه فجر از روز سه شنبه آغاز شده مورد استقبال هموطنان قرار گرفته و به همین علت اجرای آن را متوقف نکردیم.

کاظمی با بیان اینکه این طرح در روز جمعه نیز ادامه داشت، افزود: این طرح فروش روی سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به آدرس saipa.iranecar.com  فعال است و هموطنان می توانند به صورت شبانه روزی با مراجعه آن علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر، در طرح پیش فروش نیز ثبت نام کنند.

به گفته کاظمی ۱۴ مدل از محصولات سواری و تجاری گروه خودروسازی سایپا در این طرح که به مناسبت دهه مبارک فجر اجرا شده، عرضه می شود و برای آن سود مشارکت ۱۵ درصد و سود انصراف ۱۲ درصد در نظر گرفته شده است.

شروع دوباره پیش فروش 14 محصول سایپا از امروز پنجشنبه، دهم بهمن

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی