پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز ایکس

مهر توقف تولید بر پیکاپ ایکس مرسدس بنز

مقامات شرکت خودروسازی مرسدس بنز اعلام کرد پیکاپ ایکس این شرکت تنها تا پایان ماه مه سال 2020 تولید خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو پیکاپ مرسدس بنز ایکس کلاس که در سال ۲۰۱۷ میلادی معرفی و رونمایی شد، قرار است تنها تا چند ماه آینده به تولید برسد و بعد از آن […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

مقامات شرکت خودروسازی مرسدس بنز اعلام کرد پیکاپ ایکس این شرکت تنها تا پایان ماه مه سال 2020 تولید خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

پیکاپ مرسدس بنز ایکس کلاس که در سال ۲۰۱۷ میلادی معرفی و رونمایی شد، قرار است تنها تا چند ماه آینده به تولید برسد و بعد از آن دیگر این خودروساز آلمانی تولید آن را متوقف خواهد کرد.

یکی از دلایل اصلی که موجب شد مرسدس بنز به فکر توقف تولید این پیکاپ بیفتد، قیمت بالا و گران قیمت آن بود که در نتیجه به میزان فروش پایین آن در بازارهای جهانی منجر شد.

از سال پیش شایعه‌هایی مبنی بر توقف تولید مرسدس بنز ایکس کلاس از سال گذشته به گوش می رسید اما حالا به نظر می رسد که این شایعات به واقعیت خواهند پیوست چراکه مقامات این شرکت خودروسازی آلمانی به طور رسمی تایید و اعلام کرده اند که این پیکاپ تنها تا پایان ماه مه سال ۲۰۲۰ میلادی تولید خواهد شد و بعد از آن خط تولید آن متوقف می شود.

بر اساس گزارش وب سایت اتوکار، مرسدس بنز در سال ۲۰۱۹ میلادی، ۱۵ هزار و ۳۰۰ دستگاه پیکاپ مرسدس بنز ایکس کلاس فروخته است این در حالیست که رقیب ژاپنی آن، نیسان در نیمه نخست سال گذشته بالغ بر ۶۶ هزار دستگاه پیکاپ ناواراس به فروش رسانده است.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

مرسدس بنز دوباره در صدر لوکس ترین برند خودروسازی جهان

محصولی با رنگ و بوی فیلم های علمی تخیلی

همکاری دایملر آلمان و شرکت خودروسازی ولوو

مرسدس بنز برای بیش از 39 هزار دستگاه خودرو فراخوان داد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی