پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

میتسوبیشی لنسر

آخرین فصل 2019 برای میتسوبیشی با زیان همراه بود

خودروسازی میتسوبیشی موتورز اعلام کرد آخرین فصل سال 2019 را با زیان به پایان رسانده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو خودروسازی میتسوبیشی موتورز در گزارشی اعلام کرد که عواملی چون کاهش درآمدها، کاهش ارزش ارزهای معتبر و افزایش هزینه‌های تحقیقات و توسعه موجب شده‌اند تا این خودروساز آخرین فصل سال ۲۰۱۹ را با […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

خودروسازی میتسوبیشی موتورز اعلام کرد آخرین فصل سال 2019 را با زیان به پایان رسانده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

خودروسازی میتسوبیشی موتورز در گزارشی اعلام کرد که عواملی چون کاهش درآمدها، کاهش ارزش ارزهای معتبر و افزایش هزینه‌های تحقیقات و توسعه موجب شده‌اند تا این خودروساز آخرین فصل سال ۲۰۱۹ را با زیان به پایان برساند.

در این فصل، زیان میتسوبیشی برابر ۶/ ۶ میلیارد ین (۵/ ۶۰ میلیون دلار) بوده است. این در حالی است که در مدت مشابه سال ۲۰۱۸، میتسوبیشی سود ۶/ ۱۵۸ میلیون دلاری را تجربه کرد.

درآمد میتسوبیشی نیز در این مدت افت ۱۴ درصدی داشت و به ۹۴/ ۴ میلیارد دلار رسید. در این بازه، میتسوبیشی تنها قادر به فروش ۲۸۴ هزار دستگاه از محصولات خود به دلیل کاهش تقاضا در اروپا، ژاپن و جنوب شرق آسیا بود.

به علاوه افزایش بهای ین ژاپن در برابر واحدهای پولی بت تایلند، دلار و یورو نیز موجب افزایش زیان‌دهی میتسوبیشی در بخش تجارت خارجی بوده است.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

آلمانی ها از میتسوبیشی بازرسی می کنند

حرکت زیرپوستی خودروسازان فردا از سمنان تا چین / آیا منتظر یک برند ایرانی باشیم؟

سناریو جدید مدیرعامل فراری نیسان/ گوسن: دادستان های ژاپنی من را تهدید کردند

میتسوبیشی دیگر خودروهای دیزلی تولید نخواهد کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی