پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کوپا ریگان خودرو

کوپا نیوفیس هم وارد بازار می شود + قیمت

شرکت ریگان خودرو که از زیرمجموعه های کرمان موتور است شروع تحویل تعداد محدودی از خودرو کوپا نیوفیس به ثبت نام کنندگان کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اواخر بهار 98 شرکت ریگان خودرو که از زیرمجموعه های تازه تاسیس کرمان موتور به شمار می رود اقدام به پیش فروش کوپا نیوفیس کرد […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

شرکت ریگان خودرو که از زیرمجموعه های کرمان موتور است شروع تحویل تعداد محدودی از خودرو کوپا نیوفیس به ثبت نام کنندگان کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اواخر بهار 98 شرکت ریگان خودرو که از زیرمجموعه های تازه تاسیس کرمان موتور به شمار می رود اقدام به پیش فروش کوپا نیوفیس کرد این شرکت در طرح فروش خود از افراد مبلغ 180 میلیون تومان دریافت کرد و وعده داد که این خود را تا اواخر پاییز 98 به مشتریانش تحویل می دهد .در همین راستا تحویل تعداد محدودی از این خودرو به ثبت نام کنندگان آغاز شده است.

طبق اطلاعات غیررسمی، ریگانی ها تنها برای تولید 140 دستگاه کوپا نیوفیس، قطعات وارد کرده اند و بیشتر از این تعداد نیز، امکان تولید این خودرو را ندارند. پس مشتریان کوپا نیوفیس از همین حالا باید منتظر خدمات پس از فروش محدود این خودرو نیز باشند. حال ببینیم که کوپا نیوفیس، چه حرف‌های جدیدی برای خریدارانش دارد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی