پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

نحوه پیش فروش خودرو چکش کاری می شود

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از برنامه خودروسازان برای تغییر در نحوه پیش‌فروش خودرو خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سعید باستانی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره علت افزایش قیمت خودرو در بازار اظهار کرد: موضوع گرانی خودرو در بازار، در نشست اخیر کمیسیون صنایع و […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از برنامه خودروسازان برای تغییر در نحوه پیش‌فروش خودرو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سعید باستانی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره علت افزایش قیمت خودرو در بازار اظهار کرد: موضوع گرانی خودرو در بازار، در نشست اخیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت مورد بررسی قرار گرفت؛ کاهش تولید خودروسازان و در نتیجه اُفت عرضه به بازار موجب افزایش قیمت خودرو در بازار شده است.

وی از برنامه خودروسازان برای تغییر در شیوه پیش‌فروش خودرو خبر داد و گفت: در طرح‌های پیش‌فروش کنونی، ظرفیت فروش ظرف مدت دو دقیقه تکمیل و خودروها به دست مصرف‌کنندگان اصلی نمی‌رسند.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بازار کشور سالانه به یک میلیون و ۲۰۰‌هزار دستگاه خودرو نیاز دارد که باید با تولید داخل یا واردات تامین شود و در غیر این صورت، افزایش قیمت ادامه دارد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه برنامه خودروسازان تولید و تامین نیاز بازار است، اشاره کرد: از آنجا که تقاضا در ماه‌های پایانی سال افزایش می‌یابد باید تمهیدات لازم برای ساماندهی وضع موجود و جلوگیری از بروز مشکلات اندیشیده شود.

انتهای پیام/ منبع: خانه ملت

پيش فروش محصولات مطابق با برنامه توليد انجام می شود

پرونده ساماندهی صنعت خودرو همچنان نهایی نشده است

اصلاح ساختار خودروسازی تا 2 سال آینده

ممنوعیت واردات خودرو مقطعی خواهد بود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی