پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید پژو 405

افتتاح خط تولید سنگ توپی بلبرینگ ۴۰۵

خط سنگ‌ توپی بلبرینگ پژو ۴۰۵ با ظرفیت تولید سالانه ۵۰۰ هزار دستگاه با حضور مديرعامل ايران خودرو در شرکت پویان صنعت نهاد راه اندازی شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در آستانه سالروز پيروزي شكوهمند اسلامي ايران و به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي در سال رونق توليد، قطعه مربوط به بلبرينگ پژو […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

خط سنگ‌ توپی بلبرینگ پژو ۴۰۵ با ظرفیت تولید سالانه ۵۰۰ هزار دستگاه با حضور مديرعامل ايران خودرو در شرکت پویان صنعت نهاد راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در آستانه سالروز پيروزي شكوهمند اسلامي ايران و به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي در سال رونق توليد، قطعه مربوط به بلبرينگ پژو 405 داخلي سازي شد و خط توليد اين محصول با حضور مديرعامل،‌ نايب رئيس هيات مديره و قائم مقام اجرايي مديرعامل ايران خودرو و مديرعامل ساپكو به بهره برداري رسيد.

مديرعامل ايران خودرو در حاشيه مراسم افتتاح اين خط توليد گفت: نهضت داخلی سازی در ایران خودرو با جدیت ادامه دارد.

فرشاد مقيمي تصريح كرد: بسته تشویقی برای سازندگان قطعات با فن آوری پیشرفته در نظر گرفته‌ایم و براي حمايت از توليد داخل به اجرا مي گذاريم.

علی پارسی مدیر عامل شرکت پویان صنعت نهاد نيز در اين مراسم گفت: خط سنگ توپی بلبرینگ با سرمایه گذاری ۷۵۰ هزار یورو راه اندازی شد که زمینه اشتغال ۱۵ نفر به صورت مستقیم و ۸۰ نفر به صورت غیر مستقیم را فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی اين خط توليد سبب جلوگیری از واردات فولاد به میزان ۱۵۰۰ تن و خروج ۴میلیون دلار ارز شده است.

پارسی تاکید کرد: با توجه به حساسیت بالای بلبرینگ‌های چرخ خودرو کنترل کیفیت این قطعات ضروری است که این شرکت مجهز به آزمایشگاه تست این قطعات حساس است .

وی تصریح کرد: پويان صنعت نهاد با بهره گیری از نیروهای متخصص داخلی و آموزش مستمر آنها و همچنین بهره‌مندی از نرم‌افزارها تجهیزات تخصصی توانسته جایگاه خود را به عنوان شرکت دانش محور در این صنعت معرفی کند.

انتهای پیام/

آغاز پیش فروش دنا پلاس توربو از امروز

پيام تبريك مديرعامل ايران خودرو به مناسبت فرا رسيدن دهه مبارك فجر

وقتی آقای مدیر قفل تولید را باز می کند

مصمم به حفظ و ارتقاي كيفيت محصولات در شرايط تحريم هستيم

فروش اقساطی 2 محصول ایران خودرو از 10 بهمن ماه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی