پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جیپ گلادیاتور (28)

آلایندگی موتورهای جیپ و سوزوکی خبر ساز شد

به گفته مقامات جاده‌ای هلند(RDW)، موتورهای دیزلی که در مدل‌های جیپ گرند چروکی و سوزوکی ویتارا در اروپا به فروش می‌رسند از استراتژی آلایندگی ممنوعه بهره می‌برند که در زمان حضور در جاده‌ای معمولی آلایندگی بیشتری نسبت به زمان تست آلایندگی دارند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو RDW طی بیانیه‌ای اعلام کرد جیپ یک […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

به گفته مقامات جاده‌ای هلند(RDW)، موتورهای دیزلی که در مدل‌های جیپ گرند چروکی و سوزوکی ویتارا در اروپا به فروش می‌رسند از استراتژی آلایندگی ممنوعه بهره می‌برند که در زمان حضور در جاده‌ای معمولی آلایندگی بیشتری نسبت به زمان تست آلایندگی دارند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

RDW طی بیانیه‌ای اعلام کرد جیپ یک نرم‌افزار را منطبق با استانداردهای این سازمان طراحی کرده است.این برند آفرود مجبور خواهد بود مدل‌های جیپ گرند چروکی خود را فراخوان و این مشکل را حل کند.همچنین این سازمان اعلام کرد سوزوکی باید اصلاحات کافی را اعمال کند یا RDW روند ابطال تاییدیه اروپایی آن را آغاز خواهد کرد.

این سازمان همچنین روند ابطال تاییدیه گرند چروکی را به عنوان اقدامی پیشگیرانه آغاز کرده است.

در حالی که RDW اکنون به عنوان قانون‌گذار مرجع در اتحادیه اروپا شناخته می‌شود، هر اقدامی که در برابر این دو مدل انجام دهد در تمام اتحادیه اروپا قابل اجرا است.

وزیر امور زیربنایی هلند اظهار کرد: پارلمان هلند دادستان‌ها را از یافته‌های خود آگاه خواهد کرد.این اولین بار نیست که فیات کرایسلر به خاطر آلایندگی NOx موتورهای دیزلی خود محکوم می‌شود.

در اوایل سال ۲۰۱۹ نیز این خودروساز با مقامات آمریکایی درمورد ۱۰۰ هزار جیپ گرند چروکی و رم ۱۵۰۰ مجهز به موتور ۰/ ۳ لیتری V۶ اکودیزل به توافق رسید.

این خودروساز به عنوان بخشی از این توافق متعهد شد که از طریق فراخوان خودروهای مشمول را تعمیر کند و با پرداخت جریمه در برنامه‌های پیشگیری از آلایندگی کالیفرنیا همکاری کند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

تنها جیپ موتور بخار در جهان به فروش خواهد رسید

جیپ گلادیاتور به صورت رسمی در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی شد

ررسی مدل های جیپ Grand Cherokee SRT و Trackhawk

همه چیز در مورد فورد برانکو 2020 تاکنون

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی