پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مترو

راهکار جدید برای توسعه شبکه حمل و نقل عمومی

مدیر فنی و مهندسی شرکت مترو تهران گفت: بر اساس این مصوبه تمام درآمدهای حاصل از صدور پروانه برای زمین‌های اطراف ایستگاه‌های مترو و بی آر تی باید برای توسعه حمل و نقل عمومی انبوه‌بر توسط شهرداری تهران هزینه شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد شیری مدیر فنی و مهندسی شرکت مترو تهران […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

مدیر فنی و مهندسی شرکت مترو تهران گفت: بر اساس این مصوبه تمام درآمدهای حاصل از صدور پروانه برای زمین‌های اطراف ایستگاه‌های مترو و بی آر تی باید برای توسعه حمل و نقل عمومی انبوه‌بر توسط شهرداری تهران هزینه شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد شیری مدیر فنی و مهندسی شرکت مترو تهران درباره تهیه نقشه یو تی ام (U T M) اظهار کرد: یو تی ام (U T M) نقشه‌هایی است که مختصات یک ملک را با دقت سانتی‌متر بر روی کره زمین مشخص می‌کند. به همین دلیل امکان جابه‌جایی و تعارض ملکی در ارتباط با این زمین‌ها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه این اقدام بر اساس مصوبه شماره ۲۷ سال ۹۸ شورای اسلامی شهر تهران تهیه شده است، گفت: بر اساس این مصوبه تمام درآمدهای حاصل از صدور پروانه برای زمین‌های اطراف ایستگاه‌های مترو و بی آر تی باید برای توسعه حمل و نقل عمومی انبوه‌بر توسط شهرداری تهران هزینه شود.

شیری با اشاره به اینکه از مجموع ۵۴۰ هزار پارسل موجود در شهر تهران ۷۵ هزار و ۵۵۰ پارسل در شعاع ۳۰۰ متری ایستگاه‌های مترو قرار دارد، اشاره کرد: این مصوبه باعث شد مکاتباتی برای اختصاص ردیف درآمدی جداگانه جهت املاکی که در شعاع ۳۰۰ متری ایستگاه‌های مترو قرار دارند، انجام شود.

مدیر فنی و مهندسی شرکت مترو تهران بیان کرد: در صورت موافقت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درآمد حاصل از این زمین‌ها به صورت مستقیم به حساب شرکت مترو نزد خزانه واریز می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: فارس

لزوم اصلاح طرح ترافیک 40 ساله پایتخت/ نباید فقط نگاه درآمدی به طرح ترافیک داشته باشیم

تسریع روند ساخت مترو در دستور کار قرار گرفت

پایانه های اقماری در پایتخت توسعه می یابد

راه اندازی نخستین پایانه اقماری پایتخت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی