پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیرعامل گروه بهمن

هنوز اعتماد كافي به بخش خصوصي وجود ندارد/ بهمن ديزل رو به توسعه حركت مي كند

همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شصت و هفتمين سالروز تاسيس گروه خودروسازي بهمن مراسم تولید انبوه و تحویل کامیونت شیلر برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو يوسف الهي شكيب مديرعامل گروه بهمن در ادامه مراسم با اشاره به مولفه هاي توسعه اقتصادي گفت: توسعه اقتصادي شاخص هاي بسياري […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شصت و هفتمين سالروز تاسيس گروه خودروسازي بهمن مراسم تولید انبوه و تحویل کامیونت شیلر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

يوسف الهي شكيب مديرعامل گروه بهمن در ادامه مراسم با اشاره به مولفه هاي توسعه اقتصادي گفت: توسعه اقتصادي شاخص هاي بسياري دارد كه يكي از مهمترين ها صنايع و به خصوص خودروسازي است.

وي افزود: اگر نگاهي به كشورهاي توسعه يافته داشته باشيد، عمدتا در حوزه خودروسازي توانمندي هاي بالايي دارند.

مديرعامل بهمن ديزل ادامه داد: انتظارات در صنعت خودروسازي بالاتر از استانداردهاي كشور است و اين انتظار كه صنعت خودروسازي بتواند با نگاه حمايتي پيشرفت كند امكان پذير نيست.

الهي شكيب افزود: باور اين كه بخش خصوصي مي تواند راه حل برون رفت كسور از بحران ها باشد، هنوز نهادينه نشده است. امروز استانداردهاي كشور ما در تدوين مطابق روز است اما واقعيت هاي كشور نمي تواند پذيراي اين استانداردها باشد و در شرايط تحريمي قرار داريم كه ارتباطات را قطع و كم رنگ كرده است.

وي ضمن اشاره به نگاه به بخش خصوصي گفت: متاسفانه نگاه به بخش خصوصي يك نگاه خاص است كه اعتماد كافي را ندارد. امروز آثار توسعه در شركت ما كه بخش خصوصي است حتي در همين سرايط سخت هم ديده مي شود و مثلا به زودي بخش كاربري سازي را افتتاح خواهيم كرد.

مديرعامل گروه بهمن در پايان گفت: بهمن ديزل نمونه موفق خصوصي سازي است و اگر موانع توليد مثل مسائل گمركي از پيش پاي ما برداسته شود عملكرد بهتري هم خواهيم داشت.

انتهای پیام/

طرح خدماتی استقبال از بهار، هدیه گروه بهمن در 67 سالگی تاسیس

وزیر کشور سوار بر شیلر

طرح هوای پاک گروه بهمن با مراجعه حداکثری مشتریان به پایان رسید

بهمن دیزل نشان داد اعتماد به بخش خصوصی واقعی سبب رونق تولید می گردد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی