پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ون رنو

رنو، ون میتسوبیشی را تولید می کند

شرکت رنو قرار است یک نسخه از ون ترافیک خود را با برند میتسوبیشی در کارخانه ساندوویل فرانسه بسازد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت رنو قرار است یک نسخه از ون ترافیک خود را با برند میتسوبیشی در کارخانه ساندوویل فرانسه بسازد این کارخانه همچنین نسخه‌هایی از این ون را با برندهای نیسان و […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

شرکت رنو قرار است یک نسخه از ون ترافیک خود را با برند میتسوبیشی در کارخانه ساندوویل فرانسه بسازد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت رنو قرار است یک نسخه از ون ترافیک خود را با برند میتسوبیشی در کارخانه ساندوویل فرانسه بسازد این کارخانه همچنین نسخه‌هایی از این ون را با برندهای نیسان و فیات نیز تولید می‌کند.

بنابر بیانیه مشترک اتحاد رنو-نیسان، ون میتسوبیشی قرار است به جنوب شرق آسیا صادر شود. در این بیانیه آمده است که ون مذکور همکاری در اتحاد رنو، نیسان و میتسوبیشی را با کمترین هزینه توسعه می‌دهد.

تولید یک نسخه از این ون تحت برند اوپل با نام ویوارو پس از آنکه گروه خودروسازی پژو-سیتروئن برند آلمانی اوپل را خریداری کرد، در سال ۲۰۱۸ متوقف شد. براساس اعلام یک روزنامه محلی فرانسوی، قرار است تولید ون‌های میتسوبیشی در سال جاری و توسط کارخانه ساندوویل با ظرفیت سالانه چهار هزار دستگاه تولید شود.

این در حالی است که مقامات شرکت رنو در گفت‌وگو با رسانه‌ها این آمار را تایید نکردند. کارخانه ساندوویل هم‌اکنون دارای ۲هزار کارگر است.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

نیسان به دنبال افزایش تولید در کارخانه ساندرلند

فغالیت فیات کرایسلر در آمریکا موقتا متوقف شد

کاهش 13 درصدی تقاضا خرید خودرو در فرانسه

آلایندگی موتورهای جیپ و سوزوکی خبر ساز شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی