پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگو تویوتا

همکاری تویوتا و پاناسونیک برای تولید باتری خودرو

شرکت مشترک برندهای تویوتا و پاناسونیک قرار است تا به تولید باتری های خودرویی بپردازد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو یک سال پس از آنکه تویوتا و پاناسونیک تصمیم گرفتند یک شرکت جدید را تاسیس کنند، اکنون دو طرف تایید می‌کنند که این شرکت جدید در زمینه باتری‌های خودرویی فعالیت خواهد کرد. این برنامه […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

شرکت مشترک برندهای تویوتا و پاناسونیک قرار است تا به تولید باتری های خودرویی بپردازد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

یک سال پس از آنکه تویوتا و پاناسونیک تصمیم گرفتند یک شرکت جدید را تاسیس کنند، اکنون دو طرف تایید می‌کنند که این شرکت جدید در زمینه باتری‌های خودرویی فعالیت خواهد کرد.

این برنامه مشترک که توسط تویوتا و پاناسونیک معرفی شد باتری‌های بسیار رقابتی و مقرون به صرفه را خواهد ساخت که ایمن بوده و کیفیت و عملکرد عالی برای خودروها و انواع دیگری از حمل و نقل خواهند داشت.

اما این باتری‌های لیتیومی تفاوت‌هایی را با نمونه‌های مشابه دارند. یک سلول منشوری پاسخگوی نیاز به اندازه‌های کوچک‌تر بوده و همچنین هزینه‌های تولید را کاهش می‌دهد.

بنابراین روی کاغذ، اگر این باتری‌ها بتوانند به درستی بسته‌بندی شوند، می‌توان سلول‌های بیشتری را در یک واحد جای داد. این امر به معنای آن است که ظرفیت باتری افزایش قابل‌توجهی خواهد داشت که منجر به خروجی بهتر می‌شود و پاسخگوی مهم‌ترین ویژگی مورد نظر هر کاربر، یعنی طیف حرکتی خودرو خواهد بود.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

بزرگترین بازار خودرو جهان به این زودی ها قد راست نمی کند

چه سرنوشتی در انتظار تویوتا ژاپن است؟

برقی سازی 40 درصد از خودروهای سوبارو تا سال 2030

ایجاد 150 فرصت شغلی توسط تویوتا در آمریکا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی