پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لندروور دیسکاوری استارتک

لندروور دیسکاوری استارتک ، باب میل قانون

لندروور دیسکاوری استارتک (Startech) اسپرت، از جمله SUV-هایی است که از بدو تولیدش باب میل سازمان‌های فوق مخفی مجریان قانون‌ می باشد. ما در اینجا با نسخه ای اسپرت‌تر از نسخه استاندارد دیسکاوری اسپرت روبه رو هستیم ، که طراحی خارجی فوق العاده آن بسیار جذاب و خیره کننده می باشد.در این طراحی ، رنگ‌های […]

javankhodro
سه شنبه - ۷ مهر ۱۳۹۴

لندروور دیسکاوری استارتک (Startech) اسپرت، از جمله SUV-هایی است که از بدو تولیدش باب میل سازمان‌های فوق مخفی مجریان قانون‌ می باشد.

ما در اینجا با نسخه ای اسپرت‌تر از نسخه استاندارد دیسکاوری اسپرت روبه رو هستیم ، که طراحی خارجی فوق العاده آن بسیار جذاب و خیره کننده می باشد.در این طراحی ، رنگ‌های غالب سیاه و خاکستری به همراه چرخ‌های سیاه رنگ ۲۲ اینچی دیسکاوری خودنمایی می‌کنند.

لندروور دیسکاوری استارتک

سپر جلو، دیفیوزر عقب و رکاب‌های جانبی هم جدیداً به لندروور آمده‌اند،  درست مثل آن نوارهای LED رنگی و اگزوز یکپارچه. در بحث نیرو، شما با آپدیت PowerXtra SD22 استارتک پذیرایی می‌شوید و این یعنی نیروی موتور دو لیتری توربودیزل مدل استاندارد  تا ۲۰۷ اسب نیرو و ۴۶۰ نیوتون متر گشتاور تولید خواهد کرد. در مسیر مستقیم، صفر تا صد کیلومتر را ۸٫۹ ثانیه طی می‌کند.

لندروور دیسکاوری استارتک

جالب است که بدانید ، پشت این کیت به گارانتی سه سال (۱۰۰٬۰۰۰ کیلومتر) گرم می باشد.اتاق لندروور دیسکاوری استارتک از چرم باکیفیت و  آلکانترا بهره می برد و اگر دوست داشته باشید ، می توانید تریم چوبی یا کربنی را نیز به آن اضافه کنید.بنابراین هیچ محدودیت خاصی برای انتخاب رنگ و یا بافت‌های اجزا نخواهید داشت، از این رو همه به خودرو مورد علاقه خود می‌رسند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی