پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید از ایران خودرو

محصولات ايدم، مطابق با استانداردهاي آلايندگي ارتقا مي‌يابد

مديرعامل شركت توليد موتورهاي ديزلي ايران از اجراي برنامه‌هاي ارتقاي محصولات اين شركت مطابق با استانداردهاي آلايندگي روز خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد رستم نژاد مدير عامل شركت توليد موتورهاي ديزلي ايران ( ايدم ) با بيان اين كه ارتقاي محصولات شركت ايدم از منظر آلايندگي و بهبود مصرف سوخت متناسب […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

مديرعامل شركت توليد موتورهاي ديزلي ايران از اجراي برنامه‌هاي ارتقاي محصولات اين شركت مطابق با استانداردهاي آلايندگي روز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد رستم نژاد مدير عامل شركت توليد موتورهاي ديزلي ايران ( ايدم ) با بيان اين كه ارتقاي محصولات شركت ايدم از منظر آلايندگي و بهبود مصرف سوخت متناسب با قوانين مصوب كشور در دستور كار قرار دارد گفت: پروژه‌هاي متعددي براي ارتقاي موتورهاي 355، 364 و 457 به استاندارد آلايندگي يورو 5 تعريف شده و درحال اجرا است.

وي تاكيد كرد: به دليل کاهش تقاضای خودروهای دیزلی سنگین در کشور در دهه اخیر و به تبع آن کاهش تقاضا برای موتورهای اين خودروها فعاليت هاي ايدم دچار چالش شد اما به منظور ایجاد فرصت های جدید در بازار موتورهای صنعتی و قطعات یدکی بدلیل اعمال تحریم های ظالمانه، افزایش نرخ ارز و محدودیت‌های وارداتی، توسعه این بخش از فعالیت های ايدم مورد توجه قرار گرفته است.

رستم نژاد خروج از ماده 141 قانون تجارت را از محورهاي مهم برنامه هاي ايدم اعلام كرد و گفت: برنامه هايي همچون افزايش فروش موتورهاي خودرويي،‌ توسعه فروش موتورهاي صنعتي و ديزل ژنراتور، افزايش سهم بازار قطعات يدكي، توسعه صادرات و افزايش فروش خدمات را در دستور كار قرار دارد.

وي از طرح ريزي مدل درآمدي جديد در اين شركت خبر داد و گفت: به منظور تحقق اين مدل برنامه هايي مانند توسعه بازاريابي و افزايش توليد موتور صنعتي،‌ ديزل ژنراتور و قطعات يدكي، شناسايي ، كاهش دارايي هاي راكد و مازاد و غيرمولد و تبديل آن به رارايي هاي مولد و ورود آن به جريان نقدينگي ايدم از جمله برنامه هاي پيش‌بيني شده در اين بخش است.

مديرعامل ايدم ضمن تاكيد بر اهميت منابع انساني متخصص اين شركت بر افزايش بهره وري در آن و توجه بر تعالي سازماني افزود: از ظرفيت هاي موجود در بخش هاي مختلف توليد و ارايه خدمات مطلوب به مشتريان بهره‌برداري خواهيم كرد.

انتهای پیام/

طرح ويژه ايران خودرو براي بدهكاران/ اجراي طرح فقط يك بار

پارس ايران خودرو سه ستاره كيفي گرفت

هدف ايران خودرو ، كاهش هزينه هاي لجستيك و قيمت تمام شده محصول

زیرساخت ها و سهم حمل بار ریلی ایران خودرو توسعه می‌یابد

گام های موثر کروز منجر به داخلی سازی بسیاری از قطعات حساس در کشور شده است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی