پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کمک های آمیکو به مردم (10)

آمیکو همیار جدانشدنی هلال احمر برای کمک به مردم، از سیل سیستان تا برف گیلان

گروه صنعتی آمیکو در راستا انجام مسئولیت های اجتماعی خود با کمک به هلال احمر به مردم سیل زده سیستان کمک کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شاید پررنگ ترین بخش مسئولیت های اجتماعی شرکت ها را بتوانیم به مشارکت در امور خیریه و همراهی با سازمان های مردم نهاد اطلاق کنیم. هر چند […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

گروه صنعتی آمیکو در راستا انجام مسئولیت های اجتماعی خود با کمک به هلال احمر به مردم سیل زده سیستان کمک کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شاید پررنگ ترین بخش مسئولیت های اجتماعی شرکت ها را بتوانیم به مشارکت در امور خیریه و همراهی با سازمان های مردم نهاد اطلاق کنیم.

هر چند تعاریف مسئولیت اجتماعی بسیار گسترده است و نمی توان آن را در چند بخش خلاصه کرد اما این مهم که شرکت ها در کنار سودآوری، تعهداتی نیز در برابر جامعه و محیط زیست دارند، به بخشی جدایی ناپذیر از فعالیت شرکت های مطرح جهان تبدیل شده است.

یکی از شرکت هایی که در این بخش فعالیتهای گسترده ای را انجام می دهد گروه صنعتی آمیکو است که ید طولایی در بحث آموزش اقشار ضعیف و فراهم کردن شرایط تحصیلی مناسب برای کودکان کم درآمد، دارد. البته فعالیت های خیرخواهانه در قالب مسئولیت اجتماعی این گروه صنعتی در موارد بسیار کمی تا کنون به رسانه ها کشیده شده است که نشات گرفته از نگاه مالک فقید این شرکت خودروسازی بخش خصوصی است.

مرحوم تقی تقی زاده از جمله افراد متمولی بوده است که از ابتدای تاسیس گروه صنعتی آمیکو، نقش پررنگی در انجام مسئولیت های اجتماعی داشته است و امروز این روند همچنان از سوی مدیریت ارشد این گروه پی گرفته می شود.

یکی از مهمترین فعالیت های گروه صنعتی آمیکو که در سال های اخیر به یک رویه معمول در این شرکت تبدیل شده است، همراهی آمیکو با سازمان هلال احمر در خدمت رسانی به مردم آسیب دیده از حوادث طبیعی است که متاسفانه در ماه های اخیر شدت و حدت زیادی داشته است.

گروه صنعتی آمیکو به واسطه تولید خودروهای سنگین و پیکاپ دو دیفرانسیل یکی از معدود شرکت هایی بوده است که در زمان وقوع مشکلات، همواره از سوی سازمان هلال احمر به یاری طلبیده شده است.

آمیکو در آخرین حوادث طبیعی که در کشور اتفاق افتاده است، توانست نقش پررنگی در امدادرسانی و حمل کالاهای موردنیاز آسیب دیدگان ایفا کند.

با وجود اینکه سیل و بارش برف موجب مسدود شدن راه های زمینی شده بود و مشکلات زیادی در انجام حمل و نقل زمینی ایجاد کرد اما آمیکو از سیل سیستان تا برف گیلان، همواره یکی از شرکت های آماده به خدمت در کنار سازمان هلال احمر بوده است که در ادامه می توانید تصاویری از خدمات این شرکت به آسیب دیدگان از حوادث طبیعی را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اولین سالگرد تقی تقی زاده اصل، بنیانگذار گروه صنعتی آمیکو برگزار شد

یک سال از فقدان تقی زاده گذشت/ نخستین سالگرد درگذشت بنیانگذار آمیکو

پیکاپ آسنا ، پیشتاز رقیبان/ پیمایش 160 کیلومتر با کم‌تر از 10 هزار تومان!

آمیکو به ناوگان شرکت انتقال گاز پیوست/ دور ایران با 80 آسنا!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی