پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تسلا وای .

دادگاه آلمانی کار تسلا را برای ساخت گیگافکتوری مشکل کرد

یک دادگاه آلمانی با صدور حکمی، شرکت خودروسازی تسلا را از قطع درختان برای ساخت گیگافاکتوری خود در نزدیکی برلین منع کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو یک دادگاه آلمانی با صدور حکمی، شرکت خودروسازی تسلا را از قطع درختان برای ساخت گیگافاکتوری خود در نزدیکی برلین منع کرده است. این حکم که […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

یک دادگاه آلمانی با صدور حکمی، شرکت خودروسازی تسلا را از قطع درختان برای ساخت گیگافاکتوری خود در نزدیکی برلین منع کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

یک دادگاه آلمانی با صدور حکمی، شرکت خودروسازی تسلا را از قطع درختان برای ساخت گیگافاکتوری خود در نزدیکی برلین منع کرده است.

این حکم که احتمالا ساخت نخستین کارخانه تسلا در اروپا را با اخلال مواجه می‌سازد، یک پیروزی بزرگ برای فعالان زیست‌محیطی محلی در برلین است.

این حکم پس از آن صادر شد که دفتر محیط زیست دولت آلمان به تسلا چراغ سبز نشان داد تا ۹۲ هکتار از جنگل‌های منطقه گرونهاید را برای احداث گیگافاکتوری از میان بردارد.

از سوی دیگر اعضای حزب دموکرات مسیحی آلمان که حامی کسب‌ و ‌کار آزادانه هستند، هشدار داده‌اند که کلید زدن یک نبرد حقوقی علیه ساخت این کارخانه می‌تواند تصویر آلمان را به‌عنوان مکانی برای فعالیت کسب ‌و کارها مخدوش کند.

این در حالی است که طی روزهای گذشته صدها نفر از معترضان آلمانی علیه ساخت این کارخانه تظاهرات کردند و آن را ریسکی برای حیات وحش منطقه می‌دانند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

آغاز به کار مجدد گیگافکتوری تسلا موتور در چین

استقبال قابل توجه آلمانی ها از تسلا

آغاز تولید تسلا وای در گیگافکتوری کالیفرنیا

فولکس واگن تسلا را به مبارزه طلبید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی