پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نشست مدیرعامل گروه ایران خودرو با سردار دهقان

همكاری ايران‌خودرو و صنعت دفاعی کشور برای توليد قطعات با فن‌آوری بالا

مشاور فرماندهي معظم كل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح در بازديد از طرح‌های توسعه‌ای محصولات ايران‌خودرو گفت: اين شركت با همكاری جوانان متخصص صنعت دفاعی كشور توانسته تهدیدهای حاصل از تحریم‌ها را به فرصت تبدیل كند و با تولید قطعات با فن‌آوری بالا صرفه جویی ارزی خوبی را نصیب کشورمان […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

مشاور فرماندهي معظم كل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح در بازديد از طرح‌های توسعه‌ای محصولات ايران‌خودرو گفت: اين شركت با همكاری جوانان متخصص صنعت دفاعی كشور توانسته تهدیدهای حاصل از تحریم‌ها را به فرصت تبدیل كند و با تولید قطعات با فن‌آوری بالا صرفه جویی ارزی خوبی را نصیب کشورمان نماید.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار دهقان اظهار كرد: با تشدید تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران و به تبع آن صنعت خودرویی کشور، شرکت‌های غربی از همکاری با خودروسازان سرباز زدند و تامین قطعات خاص خودرو، بخصوص قطعات حوزه الکترونیکی با مشکل مواجه شده بود.

وی تاكيد كرد: با توجه به سیاست‌های ابلاغی، ظرفیت‌های دانشی و فناورانه صنعت دفاعی برای حل مشکل و مرتفع ساختن نیازهای ملی به کمک خودروسازان آمد و تا به امروز موفق شده است با بهره گیری از توان شبکه همکار در بخش خصوصی کمک‌های شایان توجهی را ارائه كند.

سردار دهقان بر لزوم نهادينه شدن فرهنگ صنعت خودرو در جامعه اظهار داشت:‌ خودرو سازان در جهت رضايتمندی مشتريان با توليد خودروهای كيفی و قيمت متناسب گام بردارند.

در ادامه فرشاد مقیمی، مديرعامل گروه صنعتی ايران خودرو، اجرای نهضت داخلی سازی، افزايش شمارگان توليد و ارتقای سطح كيفی محصولات را به عنوان مهمترين اولويت كاری اين خودروساز دانست.

وي افزود: در حال حاضر توليد روزانه به بيش از دوهزار دستگاه رسيده و تثبيت شده است. درصدد هستيم با اجرای ميثاق‌نامه دوم كه با قطعه سازان به امضا رسانديم تا پايان سال اين عدد را در ۲۵۰۰ دستگاه مستحکم کنیم.

مقيمی تاكيدكرد: از هرگونه افزايش قيمت بازار هيچ منفعتی نصيب خودروساز نمی‌شود و قيمت نهاده‌های توليد چند برابر شده در صورتی كه قيمت كارخانه محصولات هيچ تناسبی با آن ندارد.

وی رونمایی از سه محصول جدید در سال جاری را حاصل تفکر و مدیریت جهادی دانست و از تولید و رونمایی گیربکس شش سرعته در روزهای آینده نیز خبر داد و گفت: با اجرای نهضت ساخت داخل توانستیم با کاهش ۳۰ درصدی هزینه‌های تولید خودرو به افزایش ظرفیت‌های اشتغال و بازگشت به کار نیروهای تعلیق شده در صنعت قطعه سازی کمک کنیم.

حسن وفادار قائم مقام مديرعامل در كيفيت گروه صنعتی ايران خودرو اشاره كرد:‌ ايران‌خودرو با هدف ايجاد ثبات در روند توليد، تحويل و ارايه محصول و خدمات بدون نقص، متنوع و ايمن در شرايط تحريم‌های بين‌المللی برنامه‌ها و پروژه‌های متعددی برای ارتقای سطح كيفيت محصولات در سال گذشته و امسال تعريف و اجرا كرده است.

وی كيفيت را سرفصل تمامی برنامه‌های ايران خودرو در حوزه های مختلف تامين،‌ توليد و خدمات پس از فروش خواند و گفت: با نظارت‌های مستمر بر زنجيره ارزش خودرو، علاوه بر اين كه مانع افت كيفی محصولات می‌شويم،‌ به دنبال ارتقای كيفيت و ارايه محصول و خدمات مطلوب تر به مشتريان هستيم.

انتهای پیام/

دعوت ايران خودرو از مشتريان بدهكار براي تسويه حساب

توصیه‌های امدادخودروایران درباره ضدیخ

مقیمی در حال کامل کردن پازل است/ بازگشت انواری به خانه

محمد رضا انواری به عنوان مدیریت ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو منصوب شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی