پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رانا برقی

خودرو رانای برقی رونمايی شد

نخستين خودروراناي تمام برقي محصول دانش بنیان شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) با حضور مديرعامل ايران خودرو و معاون آموزش، پژوهش و فناوري وزارت صمت در حاشيه همايش بين المللي موتورهاي درونسوز و نفت، رونمايي شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ظرفيت باتري اين خودرو 30 كيلووات ساعت است و […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

نخستين خودروراناي تمام برقي محصول دانش بنیان شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) با حضور مديرعامل ايران خودرو و معاون آموزش، پژوهش و فناوري وزارت صمت در حاشيه همايش بين المللي موتورهاي درونسوز و نفت، رونمايي شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ظرفيت باتري اين خودرو 30 كيلووات ساعت است و مي تواند به وسيله اين باتري 220 كيلومتر پيمايش كاملا برقي داشته باشد.

اين خودرو نسبت به خودروي مشابه احتراقي آن حدود 100 كيلوگرم افزايش وزن داشته است. باتري اين خودرو در كف خودرو و كف صندوق عقب جانمايي شده است و به اين ترتيب حجمي از داخل صندوق عقب را اشغال نمي كند. توان موتور الكتريكي استفاده شده در اين خودرو نيز با توان 90 كيلووات و گشتاور 220 نيوتون متر است.

حدود 50 درصد از قطعات اين خودرو داخلي سازي شده است و كاليبراسيون، سيستم برق و قطعات مكانيكي و تمام طراحي قطعات آن در داخل شركت ايپكو انجام شده است. سامانه وي. سي .یو اين خودرو نيز كاملا بومي سازي شده است. پيش بيني مي شود ظرف مدت دو سال نمونه اوليه آن به توليد انبوه خواهد رسيد.

ايستگاه شارژر:

اين ايستگاه شارژ كه توسط شركت ايپكو توسعه يافته است، به دليل ارتباطاتي كه مي تواند با سامانه ارتباطي كن خودرو و بي ام اس باتري برقرار كند، با خودروهاي داخلي تطابق دارد. هم چنين اين ايستگاه شارژ 3.7 كيلو وات است كه قابليت ارتقا به 7.4 كيلو وات را نيز دارد.

انتهای پیام/

همكاری ايران‌خودرو و صنعت دفاعی کشور برای توليد قطعات با فن‌آوری بالا

دعوت ايران خودرو از مشتريان بدهكار براي تسويه حساب

توصیه‌های امدادخودروایران درباره ضدیخ

مقیمی در حال کامل کردن پازل است/ بازگشت انواری به خانه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی