پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید جیلی در چین

چرخ تولید چینی ها دوباره روشن شد

حزب کمونیست چین به دولت‌های محلی دستور داده است تا فعالیت صنایع مختلف چین از جمله صنعت خودرو این کشور پس از یک دوره تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، از سر گرفته شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش کرده است که حزب کمونیست چین به دولت‌های محلی دستور داده است […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

حزب کمونیست چین به دولت‌های محلی دستور داده است تا فعالیت صنایع مختلف چین از جمله صنعت خودرو این کشور پس از یک دوره تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، از سر گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش کرده است که حزب کمونیست چین به دولت‌های محلی دستور داده است تا فعالیت صنایع مختلف چین از جمله صنعت خودرو این کشور پس از یک دوره تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، از سر گرفته شود.

در این دستورالعمل از دولت‌ها خواسته شده است که فعالیت مجدد خودروسازی باید همزمان با پیگیری اقدامات ایمنی لازم برای مهار شیوع ویروس کرونا انجام بگیرد.

تاکنون برندهایی نظیر فولکس‌واگن، مرسدس‌بنز، جیلی، تویوتا و فورد فعالیت کارخانه‌های خود در چین، بزرگ‌ترین بازار خودرویی جهان را از سر گرفته‌اند.

بر اساس تازه‌ترین اخبار تعداد قربانیان کرونا در چین از مرز ۲هزار نفر گذشت و هم‌اکنون حدود ۷۰ هزار نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده‌اند. تمدید تعطیلات خودروسازی طی روزهای آتی موجب شده است تا شانس خروج بازار خودرویی این کشور از رکورد یک سال گذشته کاهش یابد.

این ویروس موجب کاهش ۲۲ درصدی فروش خودرو در ماه ژانویه شد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

کرونا به نمایشگاه خودرو پکن هم رحم نکرد

چرخ بزرگترین بازار خودرو جهان به کندی می چرخد

سرنوشت بزرگترین بازار خودرو جهان چه می شود؟

اثرات کرونا بر صنعت خودرو جهان

خودروسازان چینی، ماسک هم تولید می کنند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی