پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید تویوتا ژاپن

سامورایی ها به جنگ با کرونا رفتند

خودروسازی ژاپن، همکاری خود را با دولت ژاپن برای تشکیل یک شورای مشترک آغاز کرده است تا به‌طور موثرتری با اخلال احتمالی در زنجیره تامین از چین مواجه شوند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در ادامه موج نگرانی‌ها از شیوع ویروس کرونا در چین و تعطیلی بسیاری از کارخانه‌های خودروسازی و قطعه‌سازی، اکنون خودروسازی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۳ اسفند ۱۳۹۸

خودروسازی ژاپن، همکاری خود را با دولت ژاپن برای تشکیل یک شورای مشترک آغاز کرده است تا به‌طور موثرتری با اخلال احتمالی در زنجیره تامین از چین مواجه شوند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در ادامه موج نگرانی‌ها از شیوع ویروس کرونا در چین و تعطیلی بسیاری از کارخانه‌های خودروسازی و قطعه‌سازی، اکنون خودروسازی ژاپن، همکاری خود را با دولت ژاپن برای تشکیل یک شورای مشترک آغاز کرده است تا به‌طور موثرتری با اخلال احتمالی در زنجیره تامین از چین مواجه شوند.

براساس اعلام وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن این کارگروه مشترک بین دولت، خودروسازان و قطعه‌سازان ژاپن قرار است در صورت تداوم شرایط بحرانی برخاسته از شیوع ویروس کرونا، در زمینه‌های تبادل اطلاعات و هرگونه حمایت مالی و سیاست‌گذاری فعالیت کند.

کارگروه مزبور به‌علاوه وظیفه خواهد داشت تا همه تحولات را به دقت رصد و ارتباطات را هماهنگ کند تا بتواند در همکاری با دولت ژاپن از اخلال قابل‌توجه در زنجیره تامین خودروسازی ژاپن ممانعت کند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

چرخ تولید چینی ها دوباره روشن شد

چرخ بزرگترین بازار خودرو جهان به کندی می چرخد

خودروسازان چینی، ماسک هم تولید می کنند

نقشه کشی گریت وال برای عرضه اندام در بازار هند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی