پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

وجود 3 هزار اتوبوس فرسوده در ناوگان حمل و نقل عمومی

به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران؛ بیش از 3 هزار اتوبوس پایتخت فرسوده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمود ترفع،‌مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران درباره آمار اتوبوس‌ها در پایتخت اظهار کرد: در این زمینه از استانداردهای جهانی فاصله داریم اما همکارانم، تمام توان خود را به کار گرفته اند و […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۴ اسفند ۱۳۹۸

به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران؛ بیش از 3 هزار اتوبوس پایتخت فرسوده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمود ترفع،‌مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران درباره آمار اتوبوس‌ها در پایتخت اظهار کرد: در این زمینه از استانداردهای جهانی فاصله داریم اما همکارانم، تمام توان خود را به کار گرفته اند و با حداکثر ظرفیت در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند، همچنین ناوگان اتوبوسرانی تهران از معدود دستگاه های خدمت رسان است که 24 ساعته و به صورت شبانه روزی در حال فعالیت است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 5862 دستگاه اتوبوس داریم که از این تعداد، 2689 دستگاه اتوبوس یعنی تنها 46 درصد ناوگان به سن فرسودگی نرسیده اند اما 3173 دستگاه اتوبوس یعنی 54 درصد ناوگان از سن فرسودگی عبور کرده اند، بیان کرد: به ازای هر 5 دستگاه اتوبوس سالم، 6 دستگاه اتوبوس فرسوده داریم.

ترفع با بیان اینکه چاره‌ای نداریم، جز آنکه شاهد مراجعه روزانه بخشی از اتوبوس های فرسوده به تعمیرگاه برای انجام تعمیرات اساسی و جزیی باشیم، تصریح کرد: البته به همکارانم در بخش فنی و به مسئولان شرکت های خصوصی تاکید شده است که زمان توقف اتوبوس ها در تعمیرگاه ها را به حداقل میزان ممکن کاهش دهند.

مدیرعامل شرکت واحد اشاره کرد: با وجود همه محدودیت های موجود، تمام تلاش خود را به عمل آورده ایم تا به رغم افزایش قابل توجه مسافران اتوبوس بعد از اصلاح قیمت بنزین، از طریق کار و فعالیت مضاعف، کاستی‌ها و کمبودهای موجود را تحمل کرده و تا جای ممکن، پاسخگوی استقبال روز افزون شهروندان از ناوگان اتوبوسرانی تهران باشیم.

انتهای پیام/ منبع: فارس

پایانه های اقماری در پایتخت توسعه می یابد

راه اندازی نخستین پایانه اقماری پایتخت

همه تخم مرغ‌ها را در یک سبد نچینیم/ آیا LRT می‌تواند به‌عنوان یک مُد حمل و نقل عمومی از ترافیک خودروها در تهران بکاهد؟

صندلی فروشی اتوبوس ممنوع

لزوم حمایت دولت از حمل و نقل عمومی/ سهمیه بنزین تاکسی ها باید افزایش پیدا کند

همکاری 3 سازمان برای کاهش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی