پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

افت 92 درصدی فروش خودرو در چین

بنابر اعلام انجمن خودروهای سواری در چین، فروش خودرو در این کشور در نیمه اول ماه جاری میلادی (فوریه) حدود ۹۲ درصد کاهش یافته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در حالی که آمار مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در چین به بیش از 2200 نفر رسیده، تبعات اقتصادی شیوع این بیماری […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۵ اسفند ۱۳۹۸

بنابر اعلام انجمن خودروهای سواری در چین، فروش خودرو در این کشور در نیمه اول ماه جاری میلادی (فوریه) حدود ۹۲ درصد کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در حالی که آمار مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در چین به بیش از 2200 نفر رسیده، تبعات اقتصادی شیوع این بیماری هم ادامه دارد.

بنابر اعلام انجمن خودروهای سواری در چین، فروش خودرو در این کشور در نیمه اول ماه جاری میلادی (فوریه) حدود ۹۲ درصد کاهش یافته است.

این ارقام در حالی اعلام شده که بسیاری از نمایشگاه‌های فروش خودرو در چین بسته است و متقاضیان خرید خودرو هم به دلیل کرونا از خرید خودداری کرده‌اند.

در هفته اول فوریه فروش خودرو در چین ۹۶ درصد کاهش یافت؛ و در این هفته ۸۱۱ خودرو به طور متوسط در روز فروخته شد.

با گذشت زمان، فروشندگان خودرو البته به تدریج فعالیت خود را از سر گرفتند و انجمن خودروهای سواری در چین امیدوار است نیمه دوم فوریه شاهد افزایش فروش خودرو باشد.

چین بزرگترین بازار خودرو در جهان است؛ این کشور در سال ۲۰۱۹ میلادی بیش از ۲۱ میلیون خودرو فروخت.

البته حتی پیش از آغاز بحران کرونا، فروش خودرو در چین به دلیل کاهش رشد اقتصادی این کشور و تنش چین و آمریکا، افت کرده بود.

انتهای پیام/

محصول جدید شورولت در چین معرفی می شود؟

خط تولید محصول برقی آئودی تعطیل شد

چرخ تولید چینی ها دوباره روشن شد

کرونا به نمایشگاه خودرو پکن هم رحم نکرد

چرخ بزرگترین بازار خودرو جهان به کندی می چرخد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی