پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو برقی

احتمال بازگشت دوباره یارانه خرید خودرو برقی در چین

براساس گزارش وب‌سایت «اینساید ایویز»، چین ممکن است وادار به تغییر و تطبیق طرح توقف تخصیص یارانه برای خرید خودروهای برقی شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو چین که دارای بزرگ‌ترین بازار خودرویی جهان است همزمان میزبان بیشترین تعداد خودروهای برقی است اما از اواسط سال ۲۰۱۹ که دولت یارانه‌ها را برای خرید خودروهای […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۶ اسفند ۱۳۹۸

براساس گزارش وب‌سایت «اینساید ایویز»، چین ممکن است وادار به تغییر و تطبیق طرح توقف تخصیص یارانه برای خرید خودروهای برقی شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

چین که دارای بزرگ‌ترین بازار خودرویی جهان است همزمان میزبان بیشترین تعداد خودروهای برقی است اما از اواسط سال ۲۰۱۹ که دولت یارانه‌ها را برای خرید خودروهای برقی به‌طور چشمگیری کاهش داد، فروش این نوع خودروها نیز با افول مواجه شد.

براساس اعلام منابع آگاه به برخی رسانه‌های چینی، این روند ناامید‌کننده اکنون مقامات مربوطه را وادار ساخته است تا تجدیدنظر در برنامه توقف پرداخت یارانه دولتی به خودروهای برقی را بررسی کنند.

برنامه چین این است که به صورت تدریجی، بسته‌های تشویقی برای مشتریان خودروهای برقی را کاهش و در نهایت حذف کند اما اکنون با توجه به تاثیر کابوس‌وار ویروس کرونا بر صنعت خودروی چین، مقامات شاید نه تنها این برنامه را لغو کنند بلکه افزایش پرداخت یارانه‌ها به خرید برخی از خودروهای برقی را نیز مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

تحمیل ضرر 6 میلیون دلاری خودروسازان خارجی مستقر در چین

افت 92 درصدی فروش خودرو در چین

محصول جدید شورولت در چین معرفی می شود؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی