پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید فولکس واگن

ضرر ورود تسلا به صنعت خودرو آلمان

با توجه به اینکه صنعت خودرو کشور آلمان این روزها در شرایط نامناسبی قرار دارد به گفته کارشناسان شرکت‌هایی نظیر تسلا و جنبش خودروهای برقی موجب شده است تا ستون فقرات اقتصاد آلمان (صنعت خودرو) لطمه ببیند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو وب‌سایت مارکت نیوز در گزارشی ضمن اشاره به قرار گرفتن آلمان در […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۶ اسفند ۱۳۹۸

با توجه به اینکه صنعت خودرو کشور آلمان این روزها در شرایط نامناسبی قرار دارد به گفته کارشناسان شرکت‌هایی نظیر تسلا و جنبش خودروهای برقی موجب شده است تا ستون فقرات اقتصاد آلمان (صنعت خودرو) لطمه ببیند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

وب‌سایت مارکت نیوز در گزارشی ضمن اشاره به قرار گرفتن آلمان در آستانه رکود آن هم در حالی که صنعت خودروی این کشور به پایین‌ترین رکود خود طی ۲۲ سال اخیر رسیده است، هشدار داده است که شرکت‌هایی نظیر تسلا و جنبش خودروهای برقی موجب شده است تا ستون فقرات اقتصاد آلمان (صنعت خودرو) لطمه ببیند.

در حالی که صنعت خودروی آلمان که زمانی در جهان ممتاز بود تضعیف شده است، اقتصاد این کشور نیز در معرض یک رکود قرار گرفته است.

رویترز هم به تازگی در گزارشی وضعیت کنونی صنعت خودروی آلمان را با شرایط دیترویت (شهر خودروسازی آمریکا) مقایسه کرده است؛ زمانی که سقوط سریع خودروسازی رخ داد.

با ثبت پایین‌ترین رکورد خودروسازی آلمان طی ۲۲ سال اخیر، حدود یک میلیون شغل در معرض خطر قرار دارند. این در حالی است که در بخش‌هایی از آلمان، کارکنان صنایع خودرو حدود ۱۵ درصد از کل نیروی کار را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ منبع:دنیای اقتصاد

تسلا در رقابت پرفروش ها در آمریکا، سوم شد

تسلا برای بیش از 14 هزار خودرو مدل ایکس خود فراخوان داد

تولید تسلا مدل 3 جدید در چین کلید می خورد

آغاز به کار مجدد گیگافکتوری تسلا موتور در چین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی