پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آزادراه تهران شمال

تردد بدون محدودیت از قطعه یک آزادراه تهران-شمال

به گفته مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور؛ تردد از محور قطعه یک آزادراه تهران-شمال همچنان تداوم دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو خیراله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در خصوص وضعیت تردد از قطعه یک آزادراه تهران- شمال گفت: تردد از آزادراه که […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

به گفته مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور؛ تردد از محور قطعه یک آزادراه تهران-شمال همچنان تداوم دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

خیراله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در خصوص وضعیت تردد از قطعه یک آزادراه تهران- شمال گفت: تردد از آزادراه که به دلیل انسداد چالوس ممکن نبود، از روز گذشته و با بازگشایی چالوس امکان‌پذیر شد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور خبر داد که اکنون تردد بدون هیچ محدویتی از قطعه یک آزادراه تهران- شمال انجام می شود و مسافران شمال از روز گذشته استقبال زیادی برای عبور از این منطقه داشتند.

منطقه یک آزادراه تهران – شمال ۱۷ سال فعالیت پیمانکاران چینی ۲۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما پس از روی کار آمدن دولت یازدهم، طی ۲.۵ سال، ‌ پیشرفت فیزیکی آن به ۸۵ درصد رسید و ششم اسفند ماه توسط رییس جمهوری به طور رسمی افتتاح شد.

منطقه یک آزادراه تهران – شمال ۲۲ تونل به‌طول ۳۱ هزار و ۴۰۰ متر به‌ صورت رفت‌ و برگشت دارد، ۲۶ دستگاه پل به‌طول چهار هزار و ۶۰۰ متر با ویژگی‌های خاص مثل ارتفاع ۷۰ متری دارد.

طول قطعه یک آزادراه تهران – شمال۳۲ کیلومتر است که با افتتاح این قطعه مسافت بین شهر تهران تا چالوس ۶۰ کیلومتر کاهش خواهد یافت.

نرخ عوارض آزادراه تهران – شمال برای روزهای عادی سال مبلغ ۲۰۰ هزار ریال و برای روزهای اوج سفر ۳۰۰ هزار ریال تعیین شد.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

نیمی از قطعه دوم آزادراه تهران-شمال تا کمتر از 2 سال آینده ساخته می شود

نرخ گذاری عوارض آزادراه تهران-شمال با دولت و وزارت راه و شهرسازی است

تعیین عوارض آزاد راه براساس ضوابط قانونی صورت می گیرد/ سرمایه گذار نذر نکرده که رایگان باشد

عملیات عمرانی آزادراه تهران-شمال به پایان رسید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی