پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مینی کلاب من 2016

مینی کلاب من 2016 با افزایش ابعاد،گران تر شد.

کلاب من، در واقع لوکس ترین و بالاترین مدل های سازنده کهنه کار انگلیسی  یعنی مینی ، محسوب می شوند. فروش این مدل  ، از اوایل ماه ژانویه 2016 آغاز خواهد شد،که قیمت پایه در نظر گرفته شده برای این مدل ، 24 هزار دلار و 950 دلار می باشد. مینی برای مدل ۲۰۱۶ از […]

javankhodro
پنجشنبه - ۹ مهر ۱۳۹۴

کلاب من، در واقع لوکس ترین و بالاترین مدل های سازنده کهنه کار انگلیسی  یعنی مینی ، محسوب می شوند. فروش این مدل  ، از اوایل ماه ژانویه 2016 آغاز خواهد شد،که قیمت پایه در نظر گرفته شده برای این مدل ، 24 هزار دلار و 950 دلار می باشد. مینی برای مدل ۲۰۱۶ از کلاب من کاملاً تجدیدنظر کرده و همراه با افزایش ابعاد، یک چهره جدید و ارزشمندتر از آن ارائه کرده است. به دنبال این طراحی ، یک قیمت‌گذاری جدید نیز توسط مینی اعلام شده است. قیمت مینی کلابمن مدل ۲۰۱۶ از ۲۴ هزار و ۹۵۰ دلار برای مدل استاندارد شروع می‌شود و به ۲۸۵۰۰ دلار برای کلاب من S می‌رسد.

در واقع، کلاب من جدید، بلندتر و عریض‌تر از هر محصول دیگر مینی تاکنون است. همچنین این مدل دارای ۴ در کامل است که اگر درهای مجزای صندوق عقب را نیز حساب کنید، این تعداد به ۶ در می‌رسند. مدل استاندارد مینی کلابمن با یک موتور توربوی ۱/۵ لیتری سه سیلندر با قدرت ۱۳۴ اسب‌بخار همراه است که در کنار آن، یک سیستم گیربکس ۶ دنده دستی با قابلیت مطابقت با دور موتور قرار می‌گیرد. سایر تجهیزات استاندارد شامل مواردی چون سیستم اطلاعات و سرگرمی مینی با نمایشگر ۶/۵ اینچی، کنترل هوای اتوماتیک دوگانه، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، طراحی داخلی چرمی و نوربالای خودکار می‌شوند.

مینی کلاب من 2016 مینی کلاب من 2016

در یک سطح بالاتر، کلاب من S با قیمت ۲۸۵۰۰ دلار قرار دارد که در آن موتور توربوی قدرتمندتر ۲ لیتری چهار سیلندر و ۱۸۹ اسب‌بخاری استفاده می‌شود و با یک گیربکس دستی ۶ دنده همراه است. در این مدل، امکاناتی چون صندلی‌های اسپرت، چرخ‌های بزرگتر ۱۷ اینچی، چراغ‌های مه‌شکن و تغییراتی اندک در جلوبندی به چشم می‌خورند.گیربکس شش سرعته دستی در این خودرو به صورت استاندارد نصب می شود اما خریدارن می توانند مدل شش سرعته اتوماتیک را در نسخه کوپر و 8 سرعته اتوماتیک را در کوپر S سفارش دهند.

مینی کلاب من 2016 مینی کلاب من 2016

چرخ های این خودرو هم 16 تا 17 اینچی آلیاژی خواهند بود. از دیگر ویژگی های استاندارد مینی جدید، سیستم سرگرمی همراه با نمایشگر 6.5 اینچی لمسی همراه با بلوتوث و فعال سازی با صدا، استارت دکمه ای، روکش تریم چرمی، صندلی های تاشوی عقب و نورپردازی داخلی می باشند.

سیستم رانندگی دینامیک با حالت های قابل انتخاب اسپرت، متوسط و سبز نیز از دیگر ویژگی های آن هستند. این تازه نقطه شروع و تجهیزات استاندارد است و لیستی طولانی از آپشن های قابل سفارش نیز نظیر تهویه اتوماتیک و پکیج های مختلف قابل سفارش می باشند.

علاقه مندان به مینی می توانند ابتدا در سایت این شرکت خودروی مورد نظر خود را از نظر رنگ، تجهیزات و مشخصات کانفیگ و مشاهده کرده و سپس سفارش دهند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی