پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کمک های مدیران خودرو 1

توزیع کمک های مدیران خودرو در استان سیستان پایان یافت

روند توزیع کمک های شرکت مدیران خودرو در استان های سیستان و بلوچستان پایان یافت . به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت مدیران خودرو توزیع همه کمک های خود برای مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان را به اتمام رساند و مرحله دوم آن نیز پایان یافت. در این مرحله با برنامه ریزی […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

روند توزیع کمک های شرکت مدیران خودرو در استان های سیستان و بلوچستان پایان یافت .

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت مدیران خودرو توزیع همه کمک های خود برای مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان را به اتمام رساند و مرحله دوم آن نیز پایان یافت. در این مرحله با برنامه ریزی های صورت گرفته این کمکها در روستاهای دور افتاده این استان عزیز که فاصله نسبتا زیادی با شهر داشتند صورت گرفت.

شرکت مدیران خودرو همواره یک شرکت فعال در زمینه کمک های اجتماعی در هنگام مشکلات به جامعه ایران بوده است که میتوان به کمکهای این شرکت در زلزله و سیل اخیر در نواحی مختلف کشور اشاره کرد که کمکهایی را به آن مناطق ارسال و برای مشتریان های خود که خودرویشان آسیب دیده تمهیداتی ویژه ایی اندیشید .

این شرکت همواره باور دارد که در رویدادهای اجتماعی باید حضور قوی داشت ، هم اکنون مدیران خودرو بزرگترین تولید کننده خودرو در بخش خصوصی است که کارخانه آن در شهر بم واقع شده و تعداد بسیاری نیروی ایرانی در آن مشغول به کار هستند .

انتهای پیام/

10 دلیل برای انتخاب تیگو5 مدیران خودرو

شرایط فروش گروهی کلیه محصولات شرکت مدیران خودرو

تیگو5 ، کراس اووری ایرانی پسند از مدیران خودرو

اولین سری از خودرو چری آریزو 6 تحویل مشتریان شد + تصویر

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی