پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کیا موتورز برای 140 هزار دستگاه اپتیما فراخوان داد

کیا موتورز تصمیم‌ دارد ۱۴۰ هزار دستگاه از اپتیماهای تولید شده در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ را فراخوان دهد. ‌این‌خودروساز کره‌ای دلیل این‌ فراخوان را نیز نشت احتمالی سوخت اعلام‌ کرد که می‌تواند منجر به ایجاد حریق شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نقص فنی موجود در شلنگ‌ سوختی می‌تواند ترک‌هایی در آن ایجاد […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

کیا موتورز تصمیم‌ دارد ۱۴۰ هزار دستگاه از اپتیماهای تولید شده در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ را فراخوان دهد. ‌این‌خودروساز کره‌ای دلیل این‌ فراخوان را نیز نشت احتمالی سوخت اعلام‌ کرد که می‌تواند منجر به ایجاد حریق شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نقص فنی موجود در شلنگ‌ سوختی می‌تواند ترک‌هایی در آن ایجاد کند. رانندگانی که خودروهای آنها دچار چنین مشکلی باشد ممکن است بوی بنزین‌ را در کابین‌ خودرو‌ احساس کنند.

کیا همچنین اعلام کرد که تاکنون گزارشی را از‌ بروز‌ حریق یا سانحه رانندگی‌ در اثر این نقص دریافت نکرده است.‌ تمام این خودروها در ایالات متحده حضور دارند.‌

سازمان‌ایمنی ترافیک‌ بزرگراه‌های آمریکا در حال بررسی سه هزار شکایت از حریق در موتورهای اپتیما است.

کیا اعلام کرده است تمامی مالکان خودروهای یادشده باید برای تعویض شلنگ سوختی معیوب به نزدیک‌ترین نمایندگی در سراسر ایالات‌متحده مراجعه کنند، به علاوه رفع این مشکل بدون دریافت هزینه‌ای از مالکان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

کیا اپتیما چه قدر ایمن است؟

افت شدید تولید خودروسازان کره ای در چین

کیا موتورز به دنبال ساخت یک وانت برای حضور پر قدرت تر در بازار خودرو

کُری خوانی کره ایها!/ از کیا استینگر جدید بیشتر بدانید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی