پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوبوس بین شهری

پیش فروش بلیت اتوبوس های نوروزی/ از سفر های غیر ضروری پرهیز کنید

به گفته مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای؛ پیش فروش بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی از روز گذشته آغاز شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو داریوش باقرجوان مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: هم اکنون ۱۲ هزار و ۹۰۰ اتوبوس […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

به گفته مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای؛ پیش فروش بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی از روز گذشته آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

داریوش باقرجوان مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: هم اکنون ۱۲ هزار و ۹۰۰ اتوبوس بین شهری، ۳۳ هزار مینی‌بوس و ۴۱ هزار ناوگان سواری کرایه پلاک عمومی، در طرح نوروزی مشارکت خواهند داشت و بنا بر روال هر ساله، با توجه به سفرهای یک سر خالی، مجاز هستند حداکثر ۲۰ درصد به نرخ بلیت‌های خود در مقایسه با ایام عادی اضافه کنند.

وی با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در استان‌ها، ضمن توصیه مسافران مبنی بر پرهیز از سفرهای غیرضروری، افزود: با توجه به دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، در همه پایانه‌های مسافری، اتوبوس‌های بین شهری و توقفگاه‌های بین راهی، ملاحظات بهداشتی و ضدعفونی اماکن رعایت می‌شود و در ایام نوروز نیز، در صورتی که دستگاه‌های نظارتی و بهداشتی در موضوع سفرهای نوروزی ملاحظاتی داشته باشند، به صورت دقیق رعایت خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول؛ همه رانندگان اتوبوس‌ها مورد کنترل‌های بهداشتی قرار می‌گیرند و در صورتی که مسافری علایم بیماری را داشته باشد باید مجوز پزشکی داشته باشد؛ ضمن اینکه در همه اتوبوس‌های بین شهری، تجهیزات بهداشتی نظیر ماسک وجود دارد تا در صورت نیاز به مسافران داده شود.

انتهای پیام/ منبع: مهر

کارت بلیت مترو خبرنگاران بهمن ماه شارژ می شود

قیمت بلیت اتوبوس افزایش نمی یابد

وضعیت سهمیه طرح ترافیک رسانه ها مشخص شد

قیمت بلیت اتوبوس سیر کاهشی پیش گرفت/ مسافران چگونه تخلفات اتوبوس های بین شهری را ثبت کنند؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی